Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Jenta mi har stonz men dem er ikke vanntett. Er veldig usikker på hva jeg da skal ha på henne når det regner. Jeg har hørt at en helst ikke skal ha på sko før dem begynner å gå? Tips?
gale damen Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Hvorfor skal du ha sko på et barn som ikke går?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Skal ikke ha sko før de begynner å gå nei. Jeg har hatt Reima sine posesokker til min jente. De er tette og kan i tillegg impregneres hvis det skulle trenges.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Takk for svar? Jeg har ett par reflex sokker. Er dem regntett? Goldame: Derfor jeg lurte hva jeg skal ha på når det regner Jeg skrev i teksten at en helst ikke skal ha på sko... Er litt usikker her...
Vogndilla Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Jenta mi har stonz men dem er ikke vanntett. Er veldig usikker på hva jeg da skal ha på henne når det regner. Jeg har hørt at en helst ikke skal ha på sko før dem begynner å gå? Tips? Har hørt at Reima tec sine er vanntette, også har de noen fra Kamik på flust.no som er på tilbud, de kan brukes i snø men vet ikke hvor vanntette de er: https://www.flust.no/klaer-og-sko/baby/fottoey/kamik-snowbootie-overtrekkstoevel/
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Ok men ingen har erfaring med reflex? De har jeg hjemme da. Reima har jeg også men aner ikke om dem er vanntett. Snuppa skal i bhg i morgen og her er det dårlig vær. Regn regn regn og oppdaget istad når vi var ute at Stonz skoan hennes ikke er vanntette for sokkan var helt gjennom våte da. En skal helst ikke ha på sko til barn som ikke kan gå ikke sant? Ihvertfall det jeg har hørt. I gamle dager var det motsatt. Når jenta mi var i barnehagen såg jeg andre småbarn ute som ikke kan gå med sko...
scarecrow2011 Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 De skal helst ikke ha på sko nei, men jeg fikk beskjed fra hs at dersom det regnet mye kunne det allikevel være greit å bruke støvler. Når det er sagt så vet jeg at reima/reimatec sine er vanntette ( så vanntette som sånne kan bli) refleks sine vet jeg dessverre ikke. Jeg har bare reima sine siden det er det merket jeg har funnet som har sånt her jeg bor.
Nirgal Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Så rart at stonzene dine lekker(!!) Da hadde jeg tatt de med til der jeg kjøpte de og reklamert på de, mine er så vanntette som det er mulig å få blitt, det var det første jeg testa ut når vi kjøpte dem(mye pga at ho som solgte de til meg påpekte at de var vanntette men at ho ikke viste hvor godt) putta en stein i hver og hang de i vasken som var full av vann, dette om kvelden og de var fortsatt tørre når jeg sto opp på mårran!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Da må du sørge for å ha med et ekstra skift ihvertfall. De lekker sikkert i sømmene, men selve skoen skal være tett. Se etter skosokker som har teipede sømmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå