Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Navnet må funke på norsk og engelsk og helst også spansk, siden vi bor der en del. Det må ikke være like populært som Maria... liker sjeldne navn ( I Norge, kan godt være vanlig i utlandet..), gjerne litt "amerikanske", type Vanessa osv. Ikke oldemor-navn. Hilsen hun som har et problem etter at en møkkakjerring snappa favorittnavnet mitt.
Chelseafan Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Felicia Alicia Marisol Dina Christina Mali Sophia Sophie Leah Sara(h) Olivia
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Sara Eline Ingrid Aurora Ingvild Johanne
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Flotte forslag.. men Ingrid og Johanne og sånt er ikke greia.. Liker Leah og Olivia, men spesielt det første er for vanlig.. Og Olivia heter enbaby i vennekretsen.. (HI)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Flotte forslag.. men Ingrid og Johanne og sånt er ikke greia.. Liker Leah og Olivia, men spesielt det første er for vanlig.. Og Olivia heter enbaby i vennekretsen.. (HI) Er visst litt trøttesen og leser ikke skikkelig her Da foreslår jeg Sienna
Miamimom Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Gabriella,Victoria,Gloria,Evita,Cassandra.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Hva med Mina eller Sofia? de eneste jentenavnene jeg liker;)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Evita? :-) Det er i allefall dødsfint synes jeg, og så var hun en flott kvinne :-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 hva med anita, det er spansk. hilsen anita, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå