Gå til innhold

UL i dag, sannsynlig MA..


forevermamma

Anbefalte innlegg

Trist og rart! Hadde en veldig liten (!) blødning (etter sex) uten særlig vondt i helgen, dro på UL i dag for å være sikker på at alt var bra, men det var det ikke... Skulle vært 7+5 i dag, men hun så ikke noe tegn til foster... hun mente det heller så ut som jeg nettopp var blitt gravid, men testet postitvt for over tre uker siden, så det stemmer ikke... Tok blodprøver i dag, og skal ta på torsdag, for å sjekke hormonnivået.

 

Veldig rar følelse. Min første graviditet, så håper det ikke skjer igjen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette var ikke noe særlig. Var gjennom en MA første gang jeg var gravid selv, det var tungt. Håper du har en god støttespiller hjemme som er der for deg fremover nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja det har jeg heldigvis :)

 

Har du (og dere andre der ute) erfaring med dette? Legen var litt uklar på om jeg burde vente med å prøve igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er MA så får du nok noen tabletter av legen som tømmer livmora (medisinsk abort). Etter det ble jeg anbefalt og vente en menstruasjon før jeg prøvde igjen. Jeg gjorde som legen sa, og 2 mnd etter MA er jeg nå gravid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre. Men som mei87 over her, kommer du sikkert snart til å bli gravid igjen. Det er jeg ganske sikker på :) Selv om det var veldig synd at den første graviditeten din skulle ende slik, kan du jo se på det som at nå kan du være sikker på at du er i stand til å bli gravid. Det er ikke alle som er så heldige :)

 

Masse lykkeønskninger sender jeg med deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...