ariel78 Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Inspirert, hvor ofte er du og mannen ute av huset sammen på kvelden? Her er det kanskje i snitt 2 ganger pr måned. Drar gjerne sammen og besøjer venner event ut og spiser.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Uten ungene? Ca to ganger i året tenker jeg.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Ikke så ofte må jeg si:/ Noen ganger 1gang i mnd andre ganger mer. Da er det vennebesøk, ut å spise osv..så og si aldri fylla Men sender gjerne han ut mer aleine. Han skal ikke måtte sitte å holde meg i handa hele kveldene mens guttungen sover og jeg sitter gravid i benken hehe
LuksusLiv Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Det varierer veldig. Den siste tiden har det vært en god del, sikkert 8 ganger den siste mnd. Nei forresten, det er jo mye mer enn det. Vi har trent en god del sammen i det siste, så da blir det nok minst 7 ganger til siste mnd. , dvs 15 ganger til sammen:P Wow, vi har virkelig fått kost oss sammen denne mnd. Endret 8. oktober 2012 av LuksusLiv
LivHeidi Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Vi liker oss godt hjemme vi I ukedagene jobber vi jo til kl. 17. eller 18. Men dette med å gjøre noe på kveldstid i helgene varierer ofte. Blir mest på sommerstid at man finner på noe.
Toocute Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Varierer, igjenomsnittlig 1 gang i måneden, av og til 4. Varierer veldig...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Uten ungene? Aldri så langt..
☆☆☆ Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Aldri no for tida, men vi har ei tulle på 6 mnd.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Uten barna? Noen får ganger i året til sammen med bursdager, fest, arrangementer ol. Synes det er nok! Kan tidsnok feste når barna flytter ut om vi har et behov for det hahaha
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 6-8 ganger i året tenker jeg. Og jeg trodde det var relativt mye.......
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 vi har ikke hvert alene for oss selv på over et år nå. pga jobb og 0 barnevakt så har det blitt sånn. maser på min mamma om at ho skal sitte barnevakt. men ho jobber så mye ho og. utrolig kjipt. har så lyst til å dra ut med mannen min. kose meg med han alene.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 Uten unger minst en helg hver annen måned..
*Miss Flua* Skrevet 8. oktober 2012 #17 Skrevet 8. oktober 2012 Sjeldent nå! Mini er 10 mnd, og vi har vært på farten to ganger sammen siden han ble født. Første gangen var på bursdagen hans (rundt tall), men det var fest så var ikke kjærestetid akkurat andre gangen var nå i helja, 3 timer på dagtid. Det var godt å bare være oss to utenfor huset
Gjest Mentha Skrevet 8. oktober 2012 #18 Skrevet 8. oktober 2012 Ca 2-3 ganger i året tar vi en helaften med overnatting og lat morgen uten barn.
♥ anonym♥ Skrevet 8. oktober 2012 #19 Skrevet 8. oktober 2012 hmm. kunne godt tenkt meg litt mere alene tid. har vel en ca 1 gang i året da vi må bruke barmnevakten (min mor) til viktigere ting,(møter og sånt) Har dere en "egen" barnevakt elelr må dere bruke famile? Og hvor mye betaler dere evt denne barnevakten?
TPK Skrevet 8. oktober 2012 #20 Skrevet 8. oktober 2012 Helt uten barn er stort sett bare ved store anledninger, som julebord, 30-årsdag o.l. Men nå er minste bare noen mnd enda, blir nok mer barnevakt etterhvert. Da eldste var mindre hadde vi barnevakt ca 1 gang i mnd.
Jaffs Skrevet 8. oktober 2012 #21 Skrevet 8. oktober 2012 Uten unger er det ekstremt skjeldent, muligent et par ganger i året da ink julebordet men vi koser oss sammen fordet om vi : lager nope god mat sammen når ungene har lagt seg, ser en god film osv dette gjør vi flere ganger i uka så her er kjærligheten glovarm
Gjest Miryks Skrevet 8. oktober 2012 #22 Skrevet 8. oktober 2012 Sjelden vi er ute og spiser sammen, uten ungene. Mest pga økonomien, barnepass er vi heldige med og får stort sett når vi spør om foreldrene mine kan ha de en natt eller to. (Ikke ofte vi gjør det. Ser at det kan virke sånn, men er vel snakk om en gang i mnd (o: )
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #23 Skrevet 8. oktober 2012 Varierer veldig.. vi har vel en 3-4 frihelger i året og så hender jo at moren min f.eks passer de et par timer mens vi handler eller noe, men det er ikke noe som skjer så ofte.
ariel78 Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #24 Skrevet 8. oktober 2012 hmm. kunne godt tenkt meg litt mere alene tid. har vel en ca 1 gang i året da vi må bruke barmnevakten (min mor) til viktigere ting,(møter og sånt) Har dere en "egen" barnevakt elelr må dere bruke famile? Og hvor mye betaler dere evt denne barnevakten? Vi har et par tenåringer i familien og datteen til noen venner som elsker å sitte barnevakt derfor er det lett for oss å stikke ut en tur. De passer gjerne fra 20/21 i 4-5 timer, betaler 200-300 for det.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #25 Skrevet 8. oktober 2012 Uten ungene blir det sjeldent, da vi var på en fest i våres var det to år siden sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå