Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 vi driver å rydder unna ting vi ikke bruker. både for å få plass og kunne få inn de pengene som vi kan for å sette på sparekonto. til nå har vi kunn solgt ting som er mine. jeg har solgt så mye av det som er mitt. mannen har mange ting han og som han kunne solgt. men han vil ikke. han sier selv han aldri kommer til bruke de igjen, men nekter å selge de. vi skal pusse opp kjeller, drenere og pusse muren på innsiden, for å kunne gjøre dette må vi ha unna ting. jeg har så og si ikke ting igjen snart. mannen har masse og nekter å selge unna. greit å reagere litt??
Mor Stratos Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Bruk pengene på deg selv og la han sitte der med tingene han aldri får bruk for. Lov å bli irritert, men lite du kan gjøre. ( selv om jeg kanskje ville solgt noen av tingene han selv ;-) )
Mamma4livet Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Har du spurt han hvorfor? Dersom dere er gift så har dere felles økonomi så sånn sett spiller det jo liten rolle hva som blir solgt så lenge du ikke har behov for tingene dine som blir solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå