cindy85 Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Baker stortsett konfekt eller riskaker her i huset:)
VE-G Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg lager krumkaker og så får vi kransekake fra svigerfar. Kjøper som regel ferske smultringer. Burde kanskje bake litt mer å? Er ikke så glad i de typiske julekakene, sånn som sirupsnipper og pepperkaker.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2012 tenkte jeg skulle prøve å bake litt tidlig i år siden lille er ventet 1 juledag. Er egentlig lei pepperkaker,men kakemenn må jeg ha:)
November-spire-79 Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har ikke noen faste kaker, men har noen ganger laget krumkaker,risboller,pepperkaker, sjakkruter og havremakroner. I år tror jeg at det bare blir amming
LivHeidi Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Det blir første jul hjemme hos oss. Tidligere har vi vært hos våre foreldre, men med termin 5 desember blir det ikke til at vi reiser 45-50 mil til familie, de kommer til oss. Bake elsker jeg, så tror det blir litt av hvert når jeg går ut i perm. snart. Kakemenn og pepperkaker, sjakkruter, risboller kanskje, i tillegg til masse masse julegodter i forskjellige slag
November-spire-79 Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Åhhh nÅ fikk jeg lyst pÅ julekaker da......
M og Lille E Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Pepperkaker, kakemenn, kardemommekaker m/sukkerstrø og Sarah Bernhard. Holder i massevis for oss!
Mamma med to trollunger Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Pepperkaker og hus, kakemenn, kokosmakroner, peppernøtter, julenøtter, havreflarn, kransekake, julebrød... Overdriver alltid og sitter igjen med myye etter jul. Men elsker å bake og toåringen syns det er helt topp å jobbe med deig. Så da blir det mye. I år skal jeg bake en del julegaver (peppernøtter, julenøtter og julebrød). Håper på sovebaby, sånn at jeg kan bruke november til å bake!
katha90 Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 pepperkaker/menn, risboller, sjakkruter, "kaill å kjærring" er noe som jeg "må" ha til jul, ellers så har jeg ikke noe fast
marsgutt 2013 Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 fikk æ lyst på julekaker, må vellstart bakinga snart. lager peperkaker, kakemann, sjakkruter, riskaker, egen sjokolade. rosinbrød.
Kanelbolla Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg lager alltid dobbel deig med berlinerkranser (blir spist opp med en gang), hvite kakemenn, britts brune pinner, marengs og hjemmelaget karamell. Blir nok lagd litt konfekt også og annet julegodt
PintSizedDictator Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Ingenting. Jeg er forferdelig dårlig på den type juleforberedelser. Men i år skal jeg bake pepperkaker om det så er det siste jeg gjør! Og ha juleverksted med barna.
Mammapudding Skrevet 9. oktober 2012 #15 Skrevet 9. oktober 2012 Baker pepperkaker med Leah, hun elsker det Ellers blir det mest godteri, skal lage sjokoladegrus og marsipansmåkaker i alle fall
Kremtopp Skrevet 9. oktober 2012 #16 Skrevet 9. oktober 2012 Ikke bakt siden jeg var liten, men tenkte å bake i år og da blir det i hvertfall serinakaker, pepperkaker, snipper og kanskje noe annet ;-)
bokormamma Skrevet 9. oktober 2012 #18 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg elsker å bake, men vi spiser lite tradisjonelle julekaker, så det blir med pepperkaker og -hus. Men vi baker også honningkake og krydderkake til gløggen, potetlefser og -kaker, tjukklefser og biscotti. Også fyller jeg fryseren med sjokoladekake, kanelboller og kringler:) nam... Nå gleder jeg meg til ikke å være kvalm og kunne bake igjen...
Spiffie Skrevet 9. oktober 2012 #19 Skrevet 9. oktober 2012 Pepperkaker i store mengder, kokosmakroner, karamellkake og risboller. Og så lager jeg julegodis, som karameller og brente mandler/cashew
Ønsker3gull Skrevet 9. oktober 2012 #20 Skrevet 9. oktober 2012 Aldri for tidlig å snakke om jul:) Jeg elsker julen! Vi baker pepperkaker, serinakaker, brune pinner og krumkaker. Alle i familien har hver sine favoritter av disse, så disse Må jeg ha med hvert år:) Nytt av året blir sirupsnipper, julekake, risboller og skal prøve meg på karameller og noe annet smått konfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå