Gå til innhold

Møte med NAV, arbeidsgiver og lege


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk bekkenløsning i svangerskapet og har det fortsatt over ett år etter fødsel. Var først sykmeldt 100% i 4 mnd og har nå begynt å jobbe 50 %. Gjort det i en mnd. Har allerede vært på et møte med en NAV ansatt (der vi snakket om aktivitetsplan osv) og har nå blitt innkalt til et møte til med lege og arbeidsgiver. Synes et møte med NAV og legen min ikke hadde vært noe problem, men arbeidsgiveren min!? Huff, det likte jeg dårlig. Min arbeidsgiver har aldri hatt barn og vet ikke hva bekkenløsning er.

Føler hun ikke tror på meg og hun tenker veldig penger... :( Noen andre som har vært på møter med alle? Hva snakket dere om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ha vært på dialogmøte, og så lenge du og legen din er enige om at 100% ikke funker for deg er det sikkert ikke store problemer å snakke om. NAV er der mest for å passe på at alt går bra for seg, og komme med innspill på hva som kanskje kan gjøres for å gjøre det lettere for deg og jobben. Snakk med legen din før møtet, så du er sikker på at dere er på samme side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på slik møte, men av annen sykdomsårsak enn deg.

Det blir snakket om mulighetene for å tilrettelegg for at du kan komme raskere tilbake i jobb. Hva kan arbeidsgiver gjøre for at du skal kunne jobbe mest mulig, hva trener du av medisinsk oppfølging fra legen din for å greie å komme raskere tilbake i jobb osv.

Høres ut som det er spesielt viktig at arbeidsgiver er tilstede på dette møtet siden det ikke virker som om du får så mye støtte/forståelse derfra? Hos meg var det ikke min nærmeste leder som var med men personalrådgiveren, for hun kan mer om tilrettelegging og regler rundt dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, kanskje lurt at arbeidsgiver er med, så de forstår alvoret. Bare syns det var rart at jeg skulle ha det møtet nå som jeg har begynt å jobbe 50%. Hadde skjønt det hvis jeg fortsatt var 100%. Uansett, tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...