Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Hvor jobber dere og hva tjener dere i mnd?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg jobber på kundesenter med regnskap/økonomi. Tjener ca 33500 i måneden før skatt. Tar utdannelse på deltid nå da, begynte i år.
Hannepålandet Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Tannlegesekretær og tjener drøyt 20 000 i mnd
Hannepålandet Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Tannlegesekretær og tjener drøyt 20 000 i mnd Utbetalt
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 markedsføring og regnskap, har foreløpig 350 000 i året, men stiger når jeg kommer tilbake etter permisjonen
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Hvor jobber dere og hva tjener dere i mnd? Butikksjef 405 000,- i året. Og bonus fra 50 - 200 000,- i året.
kosemamma<3 Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Vasker på fødeavdelinga på sykehuset her jeg bor. Får ca. 20.000,- utbeltalt hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg jobber på kundesenter med regnskap/økonomi. Tjener ca 33500 i måneden før skatt. Tar utdannelse på deltid nå da, begynte i år. Var jo bra betalt til å ikke ha utdannelse (selv om du tar den deltid)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Jobber på kontor og har ca. 17.000 utbetalt i mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg jobber i hjemmesykepleien, og har 20500 kr før skatt og uten tillegg. Jeg jobber 75%.
Dini Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Distributør/driftskoordinator Utbetalt mellom 18 og 24.000..
BareMas Skrevet 8. oktober 2012 #12 Skrevet 8. oktober 2012 Jobba i butikk før jeg gikk ut i perm. brutto 21000,-
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Kundesenter lønn/ personal innen helsevesenet. Har 370 000 i året men venter mer lønnsoppgjør i år
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 20.000 utbetalt i mnd. Jobber i butikk og elsker det
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 Jobber i butikk og har ca 27.000,- før skatt. Har full ansenitet.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #16 Skrevet 8. oktober 2012 Har ikke så mye utdannelse akkurat, noe jeg angrer på idag..... Er helsesekretær å i 100% stilling er det vel ca. 350000 i året. Jeg arbeider 80%, tidligere 100%. Men klarer oss fint, da mannen har en solid årslønn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå