Gå til innhold

Dere som ikke har utdannelse..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor jobber dere og hva tjener dere i mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på kundesenter med regnskap/økonomi. Tjener ca 33500 i måneden før skatt. Tar utdannelse på deltid nå da, begynte i år.

Skrevet

Tannlegesekretær og tjener drøyt 20 000 i mnd

Skrevet

Tannlegesekretær og tjener drøyt 20 000 i mnd

 

Utbetalt

Skrevet

markedsføring og regnskap, har foreløpig 350 000 i året, men stiger når jeg kommer tilbake etter permisjonen

Skrevet

Hvor jobber dere og hva tjener dere i mnd?

 

Butikksjef 405 000,- i året. Og bonus fra 50 - 200 000,- i året.

Skrevet

Vasker på fødeavdelinga på sykehuset her jeg bor. Får ca. 20.000,- utbeltalt hver mnd.

Skrevet

Jeg jobber på kundesenter med regnskap/økonomi. Tjener ca 33500 i måneden før skatt. Tar utdannelse på deltid nå da, begynte i år.

 

Var jo bra betalt til å ikke ha utdannelse (selv om du tar den deltid)

Skrevet

Jobber på kontor og har ca. 17.000 utbetalt i mnd.

Skrevet

Jeg jobber i hjemmesykepleien, og har 20500 kr før skatt og uten tillegg. Jeg jobber 75%.

Skrevet

Distributør/driftskoordinator

Utbetalt mellom 18 og 24.000..

Skrevet

Jobba i butikk før jeg gikk ut i perm. brutto 21000,-

Skrevet

Kundesenter lønn/ personal innen helsevesenet. Har 370 000 i året men venter mer lønnsoppgjør i år

Skrevet

20.000 utbetalt i mnd. Jobber i butikk og elsker det

Skrevet

Jobber i butikk og har ca 27.000,- før skatt.

 

Har full ansenitet.

Skrevet

Har ikke så mye utdannelse akkurat, noe jeg angrer på idag.....

Er helsesekretær å i 100% stilling er det vel ca. 350000 i året. Jeg arbeider 80%, tidligere 100%. Men klarer oss fint, da mannen har en solid årslønn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...