Gå til innhold

Har dere mye besøk av folk som bare stikker innom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på familie og venner.

Hos oss er det egentlig sjelden folk stikker innom, uten noen spesielle ærender. Og det er jeg glad for. Svigerinna mi hadde jeg på besøk ca annenhver dag en periode. Blir helt stressa av sånt:-P

Liker best å ha avtalte besøk på forhånd, siden hverdagen ofte er hektisk nok.

Hva liker dere best?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Besøk er hyggelig uansett, så lenge jeg vet at de kommer. Får fnatt når folk plutselig står på døra.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Mamma stikker ofte bare innom:) og beste kompisen min. Syntes føder er stas siden folk som regel ikke gjør det lenger:) bf stiller ofte innom også, men han ringer 5 min før :P

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Det er faktisk ganske ofte :)

Må innrømme at jeg best like å få noen minutters varsel, hehe, men alle er velkomne inn når som helst. Har flere naboer og venninner som gjerne kan komme innom med noe de har bakt eller hvis de vil skravle litt. Foreldrene mine bor bare noen hundre meter unna oss, og de kommer noen ganger innom hvis de går tur forbi huset.

Synes det er koselig med besøk jeg ;)

Skrevet

Heldigvis ikke, hater besøk jeg ikke vet om på forhånd...

Mannen har en kompis som aldri sier ifra før han kommer, og han evner ikke banke på/ringe på heller. Får helt fnatt...

Skrevet

Nei, ikke mye av uanmeldt besøk, heldigvis! Jeg liker IKKE å få uanmeldte gjester. Det trenger ikke å være slik at besøk avtales lenge i forveien heller, men en kjapp tlf eller sms om det passer er å foretrekke, f.eks "Hei, vi kjeder oss litt, greit om vi stikker innom en liten tur om 15 minutter?". Det pleier ikke å være nor problem så lenge vi bare er hjemme, vi liker å få besøk, men vil altså gjerne ha en liten beskjed først :)

Skrevet

Må signere de fleste over meg, og si at jeg liker best at folk sier ifra på forhånd.

Jeg hadde også ei sånn som du Hi, som stadig droppa innom. Syns det var litt tungvidt, for ofte hadde jeg andre planer eller skulle avsted. Eller rett og slett bare var sliten og ikke orka besøk.Var litt kjipt å til stadighet måtte si at det ikke passet.....Dog er det noe man må være forberedt på hvis man kommer uanmeldt til folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...