Gå til innhold

Spørreundersøkelse, ang. spruten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om det er flertallet, eller mindretallet som liker å få sædspruten på seg. Er det bedre å få den på brystet, magen, ryggen...tja nær sagt hvorsomhelst? Er det mange som liker å få den i munnen, ansiktet, håret og kanskje til og med svelge littegranne?

Hilsen

Nysgjerrig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig må jeg nok si at jeg ikke kan fordra å bli sprutet i ansiktet eller i munnen - da brekker jeg meg. Det er ikke godt i det hele tatt.

Partneren min elsker å sprute på meg - og jeg har ikke noe i mot at han spruter på puppene, rompa eller andre deler av kroppen enn ansiktet - men det tenner meg ikke heller.

Skrevet

Hilsen "Perv" burde du skrevet, alenepappa.

Skrevet

Alt folk lurer på :D

Her får mannen streng beskjed om at spruting skal skje i et av 3 egnede hull. Fikser ikke å få klisset utover andre steder... Greieste er å svelge, blir minst søl :D

Skrevet

Enig med valkyrien, helst inni et av de tre egnede hull :D ihvertfall ikke i ansiktet...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Vel vet jo mange menn har en sånn sprute i ansiktet fetisj, men siden jeg ikke digger pink-eye droppes helst det.

Brystene er ikke noe problem. Ikke rumpa/rygg heller, men da får han tørke opp etter seg.

Jeg svelger også forutsatt at jeg får en heads up og at han ikke har spist veldig ser mat - du er hva du spiser og smaker slik og.

Håret er et helvete da blir han et one night stand om han syntes det er en god ide.

Skrevet

Hvis du ikke får heads up da? One night stand da også?

Skrevet

Jag tror att detta är något som alla tjejer vill, men inte vågar säga. Jag älskar att få det överallt. Läckra och varma droppar....

Prova, du kommer inte ångra!

Dessutom innehåller sperma mycket bra för huden och kroppen i allmänhet.

Kåta hälsningar...

Skrevet

Æsj, jeg hater å få den i munnen eller ansiktet, utrolig ekkelt.. blÆh.. grøsser bare ved tanken..

Skrevet

Kun i munnen her. Orker ikke det griset andre steder ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg elsker å svelge. Men gjør ikke meg noe at det blir litt griseri.

Skrevet

Hilsen "Perv" burde du skrevet, alenepappa.

hahahaha
  • 2 uker senere...
Skrevet

For min del må han bare sprute på kroppen min.

Det tenner meg mer enn det "avtenner" meg, men er ikke noen big deal.

Hadde han sprutet i fjeset hadde jeg spydd!

Jeg har svelget mange ganger, men jeg liker det ikke i det hele tatt.

Synes det er vemmelig, men det er verdt det når mannen min liker det så godt ;)

Har ikke sagt at jeg ikke liker det, da. Da vil han ikke klare å nyte det på samme måte.

Men nå sier min mann at jeg er en gud på blow-jobs, da :-D *soler meg i glansen*

Anonym poster: d93064626393b39dbb18a8a56165be1c

Skrevet

Jeg liker best å få det inni, men andre greie alternativer er på ryggen (så lenge håret er opp), på magen, brystene osv. Ikke i ansiktet rundt nese eller øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...