Gå til innhold

når skal dere starte med julebaksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja; jeg gleder meg til jul allerede!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, plutselig lurte jeg på om det er vanlig å være ferdig med det til advent begynner. men kanskje det er koselig å bruke adventstiden til å bl bake med barna?

hi

Skrevet

Baker til jul bare i desember.

Skrevet

Pleier å begynne i midten av desember. Skal helst ikke rekke å spise opp alt før jul,, så jeg kan ikke begynne tidligere :D

Er det forresten noen som har oppskrift på gode julekaker uten egg?

Skrevet

Ut i desember en gang regner jeg med. Må få kommet oss i nytt hus først og falt litt til ro. Regner ikke med det blir så mye bakst i år, men noe skal vi få til :)

Skrevet

Pleier å begynne i slutten av november, sånn at pepperkakehus og pepperkakepynt er ferdig til 1.søndag i advent <3

Skrevet

Det var det da......siden jeg er temmelig gravid i jula så får jeg vel bake litt ymse når permisjonen begynner 4 desember. blir vel pepperkaker, kakemenn, kransekake stenger, ferdige marsipan kuler og annet enkelt siden jeg er verdens dårligste kokk!

Skrevet

Ikke før desember. Så nærme julaften som mulig ellers må jeg bake 2 ganger;-)

Skrevet

Siste veka før jul om eg skal ha håp om å ha litt igjen når jula startar..

Skrevet

Julebaksten lar jeg butikken ta seg av. Hender vi får litt bakst av svigermor, annet kjøper jeg evt. Liker ikke bake. Ikke går det så mye kaker hos oss i jula heller. Vi er nesten ikke hjemme i jula.

Skrevet

Baker i slutten av november :)

Julekaker er jo kjempegodt og gøy å servere ventede og uventede gjester :D

Har hendt noen ganger at det blir tomt før jul og da baker jeg bare flere :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...