Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 ja; jeg gleder meg til jul allerede!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 ok, plutselig lurte jeg på om det er vanlig å være ferdig med det til advent begynner. men kanskje det er koselig å bruke adventstiden til å bl bake med barna? hi
valkyrien Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Pleier å begynne i midten av desember. Skal helst ikke rekke å spise opp alt før jul,, så jeg kan ikke begynne tidligere Er det forresten noen som har oppskrift på gode julekaker uten egg?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Ut i desember en gang regner jeg med. Må få kommet oss i nytt hus først og falt litt til ro. Regner ikke med det blir så mye bakst i år, men noe skal vi få til
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Pleier å begynne i slutten av november, sånn at pepperkakehus og pepperkakepynt er ferdig til 1.søndag i advent <3
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Det var det da......siden jeg er temmelig gravid i jula så får jeg vel bake litt ymse når permisjonen begynner 4 desember. blir vel pepperkaker, kakemenn, kransekake stenger, ferdige marsipan kuler og annet enkelt siden jeg er verdens dårligste kokk!
Mrs. Kaizer Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Ikke før desember. Så nærme julaften som mulig ellers må jeg bake 2 ganger;-)
☆☆☆ Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Siste veka før jul om eg skal ha håp om å ha litt igjen når jula startar..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. oktober 2012 #13 Skrevet 8. oktober 2012 Julebaksten lar jeg butikken ta seg av. Hender vi får litt bakst av svigermor, annet kjøper jeg evt. Liker ikke bake. Ikke går det så mye kaker hos oss i jula heller. Vi er nesten ikke hjemme i jula.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. oktober 2012 #14 Skrevet 8. oktober 2012 Baker i slutten av november Julekaker er jo kjempegodt og gøy å servere ventede og uventede gjester Har hendt noen ganger at det blir tomt før jul og da baker jeg bare flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå