Gå til innhold

Facebook gruppe


Mamma til prins 2012

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det interesse for en facebook gruppe for oss med termin i mai 2013 etterhvert? Har forståelse for at mange ikke vil være med før den gledelige nyheten er "offentlig". Men i løpet av månedstid er vel de fleste nurka offentlige.

Var med i en gruppe der med mitt forrige barn, og vi har myyye kontakt på den gruppa fortsatt. Deler bilder, erfaringer, gode og mindre gode opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er interessert i det - etterhvert når litt fler får vite om det :D koselig å ha ei sånn gruppe for maimammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert! Da åpner vi en gruppe etterhvert også kan folk hoppe inn ettersom de ønsker å vise hvem de er ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil være lukket for bare oss her inne. Men man kan velge om den skal være "bare" lukket eller om den også skal være hemmelig. Ut i fra det jeg har skjønt så kan man bare legge til personer man er venner med i en hemmelig gruppe. Men hvis gruppen bare er lukket så kan man gi gruppenavnet til dere her inne også kan dere melde dere inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

Foreløpig er ikke gruppen opprettet, fordi jeg ikke har kommet ut med det enda. Og etter det jeg leser om gruppene så kan andre se at man er medlem i gruppen dersom den bare er lukket, men hvis man oppretter en hemmelig gruppe så må man være venner med de man skal legge til.

 

Så er litt fordeler og ulemper ute å går. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg forstår det rett så kan vi ha lukket gruppe, men da ser andre at vi er medlemmer og får evt vente med å melde oss inn til vi har fortalt det til de som skal få vite :)

Eller bli venn med et par stk her hver og legge hverandre til etter tur? ;)

For meg spiller det ingen rolle hva vi velger. Velger vi den lukkede venter jeg bare litt med å bli med i den bare. Nærmer meg 12 uker nå, og klarer nok ikke holde magen skjult lenge - så da er det bare å hoppe i det... mens andre her vil sikkert holde hemmelig litt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi får til hemmelig gruppe hadde det vært gull. Ikke alle jeg har på facebook jeg har behov for å dele nyheten med, selvom de finner det ut før eller siden om de har interesse av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey jenter... Da har jeg opprettet en hemmelig gruppe for oss. Dere som ønsker å være med kan sende meg en personlig melding med navnet deres (sånn at jeg kan finne dere på facebook, bli venner med dere og legge dere til gruppa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...