Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Vi planlegger giftemål, men ingen av oss vil ha noe stort kirkebryllup. Vi ønsker å dra utenlands, og ta en etterlengtet ferie med det samme. Noen som har gode tips, råd eller erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Vi giftet oss på ambassaden i Paris. Helt supert!
Miamimom Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Vi giftet oss i Miami, og dro på cruise i Karibien. Bryllup og ferie i ett, vi var veldig fornøyd :-)
EliseAS Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Skulle jeg ha giftet meg igjen ville jeg valgt et sted i Toscana, Italia. Helt fantastisk plass!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Criuse i karibien etterpå hørtes helt greit ut! :-) Hadde dere gjester med, dere som har giftet dere i utlandet? HI
Gjest Miryks Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Italia. Toscana eller noe. Ah, drømmer, drømmer!
Gjest Siklerotte Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Skal gifte oss i Paris, men vet ikke hvor vi vil på bryllupsreise. Kommer (forhåpentligvis) til å ha mange gjester, men jeg har mye familie som bor i nærheten, så det hjelper sikker litt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg vil gjerne gifte meg i Kroatia, men samboeren vil gjøre det tradisjonelt i kirken. Blir i alle fall bryllupsreise til Kroatia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå