Gå til innhold

Barberer dere MED hårene?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg aldri fått til, da henger jo alle hårene igjen.. Er det meg det er noe galt med? Hvorfor kan man ikke barbere mot hårene?

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hmm? Jeg barberer mot hårene ja.

Skrevet

Nei, da kan jeg like godt la det være

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg barberer mot hårene :/ for da får jeg den liksom helt glatt. Det positive med er at du ikke blir like sår :)

Skrevet

man skal vel barbere med hårene for å unngå infeksjoner osv (?)

jeg bareberer først med hårene, for så og gå over mot hårene etterpå..

Skrevet

Bruker hårfjernings krem, så det slipper jeg å tenke på lenger.. Men før det, så barberte jeg med hårene først, så mot hårene om det ble igjen noe hår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...