Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Nært familiemedlem på sykehus, 1 stk sykt barn, 1 stk syk mann, vannlekkasje på loftet, bil på verksted 4 dager og bare for å toppe hele driten så må jeg nå psyke meg opp til at vi må ta portrettfoto på jobb som skal brukes på nett! Skal sies at jeg henger meg opp i det som for andre må virke som en liten bagatell kun av den grunn at det er lettere å fokusere på den minst alvorlige tingen, jeg har selvfølgelig mange gode og varme tanker til syke familiemedlemmer og kommer til å troppe opp med både blomster, sjokolade og et fint kort der Tilbake til marerittet jeg skal gjennom om kort tid; I min ikke-eksisterende modellkarriere som har vart nå i tilnærmet 30 år er det fremdeles ikke tatt et bilde hvor jeg faktisk ser normal ut. Vi snakker så ille at Chandler fremstår som rene Kate Moss under en foto-session (legger ved link for de som ikke vet hva jeg prater om), og dette skal brukes i jobbsammenheng så hele Norge kan se det?!?!?! Fyttifaen, det er dårlig gjort det!!! Går forsåvidt fint med mann og barn, de er bare forkjølet heldigvis
Gjest Ziva Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Uff da, det blir bedre. Bilder hater jeg så skjønner godt hva du mener.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Ja, satser på at dagen bare blir bedre fra nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå