Gå til innhold

Hvordan fjerner dere hårene der nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo et styr å holde det hårfritt. Hva gjør dere? Jeg pleier å barbere, men huden blir fort litt rød og irritert. Hvilken høvel er best? Eller bør jeg gå bort i fra høvelmetoden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en egen trimmer, kan ikke være helt glatt så har en liten kort bust på noen mm.

Skrevet

Er Intuition bedre enn Gillette Venus Breeze?

Skrevet

Men, hvordan fungerer voksing? Må ikke håret vokse ut i store mengder før man får vokset igjen? Og det holder egentlig ikke så veldig lenge om gangen?

Skrevet

Jeg har aldri fått hårfjerningskrem til å fungere. Hårene sitter jo like herlig fast etter å ha dratt over med den spatelen. Og ikke kan man vel bruke hårfjeringskremen på de mest intime stedene heller?

Skrevet

hårfjerningskrem

Hvilken da? De jeg har prøvd får ikke håret nedentil og under armene til å løsne. Funker på leggene, men virker som om hårveksten andre steder sitter bedre fast:-(

Skrevet

hva gjør jeg eventuelt galt med hårfjerningskremen, siden det ikke fungerer? Det henger jo alltid en hel masse hår igjen, så jeg uansett må barbere.

Skrevet

Ren og skarp høvel, og har på en sånn kjølende gele fra RFSU etterpå. Aldri sår, rød eller nuppete :-)

Skrevet

og så heldig du er, som ikke blir rød og sår... Er det geleen som hjelper på det, eller får du bare barberingen bedre til? Tar du nytt blad hver gang?

Skrevet

hårfjerningskrem

Hvilken da? De jeg har prøvd får ikke håret nedentil og under armene til å løsne. Funker på leggene, men virker som om hårveksten andre steder sitter bedre fast:-(

Jeg bruker den røde tuben til veet, husker ikke eksakt hva den heter nå i farten...

Det står på tuben at den ikke skal brukes intimt, men jeg gjør det likevel, og det har alltid fungert fint. Jeg har et speil som jeg ser i for at jeg skal treffe de rette plassene. Må virke i 6 minutter før jeg skyller av. For meg er det faktisk myyye verre å bruke høvel der nede, for det irriterer noe sinnsykt.

Skrevet

Men, hvordan fungerer voksing? Må ikke håret vokse ut i store mengder før man får vokset igjen? Og det holder egentlig ikke så veldig lenge om gangen?

Det må vokse litt ut igjen ja. Vokser ca. hver sjette uke her. Blir ikke velding langhåret på den tiden. Samt at man slipper de harde stubbene man får ved barbering. Men det er nok ikke for alle. Kjenner mange som vokser, men feks. bestevenninnen min skulle ALDRI gjøre noe så fælt igjen. Hver sin smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...