Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg lurer på hvor mye tid dere bruker i huset pr uke? Gubben her nemmelig er sur og mener det ikke er ryddig nok...han hadde brukt maks en time pr uke - og det på en dårig dag. Jeg bruker en time sikkert pr dag - da er det alt fra rydding opp etter måltider, klær osv. Vi har tre barn.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Tror nok jeg bruker langt mer enn 1 time daglig om jeg tenker på alt fra å henge opp hånkler, trekke fra gardiner, støvsuge og tørke av bordet. Men jeg er hjemme, og jeg har 3 barn hjemme 4 dager i uka, 1 barn hver eneste dag, så alle måltider blir ordnet med her hjemme. Oppvaskemaskinen kjøres f.eks ca. 2 ganger daglig, bare det tar nok 20 min. daglig.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 jeg bruker ca 30 min pr dag. Har vaskehjelp som kommer en gang i uken og vasker hele huset, tørker støv, skifter på senger, stryker osv.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Vanskelig å si,har liksom aldri tatt tida. Men,hvis klesvask,rydding og alt av vasking tas med tror jeg fort det blir 10-12 timer i uka. Føler spesielt alt med klesvask og rydding av tøy tar MYE tid. Skjønner ikke åssen andre klarer å alltid ha alt "på stell". Sukk...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #5 Skrevet 8. oktober 2012 Bruker kanskje 30 min på husarbeid hver dag og alle påstår at det er sykt ryddig og rent her hele tiden... Vasker huset 2 ganger i uken, tørker støv hver 14 dag osv.. Synes ikke selv at jeg bruker så mye tid på husarbeid. Brukte mye tid på å sette ting i et system som fungerer for meg, slik at alt har sin faste plass og rydder ting på plass når jeg er ferdig med dem. Ting som brukes ofte er lett tilgjengelig osv..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2012 #6 Skrevet 8. oktober 2012 Vanskelig å si, men jeg rydder hver dag. Støvsuger kanskje 3 ganger i uka, vasker klær hver dag og vasker over kjøkkenbenker o.l hver dag. Blir vel hvertfall 1 time om dagen, så la oss si minst 7 timer i uka
Miamimom Skrevet 8. oktober 2012 #7 Skrevet 8. oktober 2012 Ca to timer hver dag, noe mer i helgene for da har ofte klesvask og andre oppgaver hopet seg litt opp.. Og enda er det hverken spesielt rent eller ryddig her :-P Har stort hus, to barn, to hunder og tre katter, så det er et evigvarende prosjekt å holde i orden. Mannen hjelper til altså ;-) Vurderer sterkt hushjelp, men ser for meg at vi måtte hatt en live-in maid hvis det skulle hatt noe for seg..
Toocute Skrevet 8. oktober 2012 #8 Skrevet 8. oktober 2012 Rydding blir det hver dag. Holder med 15 min om ganger pluss vi er jo tross alt 2. vasking hver 2 uke. Også vår kjære robotstøvsuger tar turen over gulvene hver bidige dag Slipper litt unna det, selv om vi må støvsuge av og til med vanlig støvsuger i hjørnene og noen små plasser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå