Gå til innhold

hvordan har du sovet i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

la meg 22 og frem til 06 har lillemann fått smokken fire ganger, og jeg lå våken i halvannen time... trøtt? JA! Ikke lyst til å gå på jobb? NEI!

flere trøttiser der ute i dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg våkna hundre ganger av at jeg klødde i rumpa, faktisk. Pokker ta mensen og bind!

Skrevet

Elendig som vanlig. Sovna ca 22. Våkna 23 av sulten baby, sov til 1.30. Baby våkne frem til 2.00. Baby våkner 3.00, og fra da frem til 5.00 sov jeg ca en halvtime. Da bæsja babyen. Sov en halvtime til før det var morgen både for baby og treåringen. Våkner da til en mann som er sur fordi han har sovet dårlig pga halsbetennelse. Dagen i dag blir vel å prøve å sove hver gang babyen tar sine trekvarters lurer.

Hvis ikke den babyen skjerper seg, så kommer jeg til å gå i oppløsning.

Skrevet

Trøtt ja? Det er bare forbokstavene! Fikk av ulike grunner ikke sove før i 2 tida, og når klokka ringer 06.50, så går det litt trått.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ræva! Våknet kl 6, og var da overbevist om at jeg hadde flere timer søvn igjen... Nope! Snupp sov egentlig godt, måtte inn med paracet kl 1 pga noen kjipe jeksler da. Men jeg sovnet liksom ikke ordentlig i natt.. Hvilte og små sov:/

Skrevet

Har en liten på 6 mnd som har kombinasjonen forkjølelse + tannfrembrudd........så i natt har søvn vært mangelvare...

Skrevet

Fikk 7.5 sammenhengende timer, så jeg kan ikke klage på det. Men jeg drømte helt jævlig, så søvnkvaliteten kunne ha vært bedre. Det var den typen mareritt som sitter igjen et par timer etter man står opp. Men mannen har fridag, og snart skal denne familien på skogstur, så denne dagen blir topp uansett. :D

Skrevet

Helt flott, takk for at du spør...

Bare en ting jeg ikke skjønner, hvorfor bråvåkner jeg kl 0524 HVER morgen?? Skal vi avgårde ringer kl 0545, og i dag har vi høstferie så da er det bare irriterende...

Skrevet

fikk ikke sove før over 3 pga en smart nabobonde som syns det er helt greit å kjøre skurtresker fram og tilbake på jordet, som ligger 10 meter fra husveggen vår..

Skrevet

Søvn hva er det? Har ikke sovet skikkelig på 2 netter pga influensa. har hatt influensa flere ganger før, men har aldri vært så dårlig som nå. Sovnet kl 1. Våknet litt over 2, jeg frøs som bare det, pakket meg godt inn i 2 dyner, teppe، bukse og genser. Sovnet og våknet etter 2 timer, da var jeg gjennomvåt av svette, og var veldig varm. Så sovnet jeg igjen, våknet og hadde helt panikk for trodde jeg hadde forsovet meg til flyet eg skulle ta til syden( skal ikke reise, men bare ha drømt det) gikk ett par minutter før jeg skjønte at jeg bare hadde drømt. Etter det har jeg sovet og våknet hver halvtime så og si. Nå ligger jeg her med 40 i feber, dritt vondt i halsen, hodepine og synes veldig synd i meg selv! Blææ håper jeg blir frisk snart.

Skrevet

I natt har det faktisk ikke vært så aller verst altså... :-)

Sovnet ca. 22.30. Jeg våknet bare én gang av at minstemann våknet, mannen gav han melk i natt. Og jeg trengte ikke opp for å tisse...

Sto opp med minstemann rett før kl. 6. Så.... 7,5 timer i nesten ett strekk for meg!!!!

Wohoo!! Føler meg ikke så aller verst egentlig, men kunne selvfølgelig sovet i mange timer til om jeg hadde hatt anledning...

Sitter på jobb nå og gjeeeesper...

Gjest 5 andre
Skrevet

Upåklagelig :) Bortsett fra at det var aaalt for kort. Glemte meg visst litt bort i går, og ble sittende oppe til klokka halv 3 :blink: Var ikke helt klar da morgenen meldte seg halv 7 :wacko:

Godt er det når en bare har seg selv og skylde :P

Skrevet

Lillegutt sovna endelig kl 24.00 selv fikk jeg ikke sove før 01.30. Han fikk mat 07.00 og har sovna igjen mens jeg ligger våken....

Gjest April barn <3
Skrevet

Jeg er stuptrøtt!

Natt til igår sov jeg en time pga sykdom hos eldste.

Natt til idag sov jeg to timer pga sykdom hos eldste og mageknip hos baby.

Hurra!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Blahh, guttungen har rangla, så jeg har ikke sovet. Jeg sovnet klokken 24, opp klokken 3, ungen bæljer og bærer seg, jeg følger tilbake i senga og går og legger meg igjen. Har akkurat nesten sovnet når jeg hører et vræææl, guttungen må på do, jeg legger meg igjen. Jeg blir liggende våken en god halvtime. Klokken 5 må guttungen på do igjen, og jeg blir liggende våken etterpå. Så er det plutselig morgen. Trøøøøøøtt!

Skrevet

Ikke så bra egentlig! Som regel sovner jeg så fort hodet treffer puta, men i går ble jeg liggende å slumre noen timer mens jeg vurderte om jeg måtte gå og tisse. Skulle bare gjort det med en gang, for jeg sovnet straks jeg kom tilbake etter doturen :P

Skrevet

Sovet som en stein fra 23.00 - 07.50 da våknet snupp.

Skrevet

konklusjon: småbarnsmødre får elendig med søvn. lurer på hvor mange fedre som ikke har sovet inatt :P tipper så godt som ingen! så langt har likestillingen kommet....

Skrevet

ikke så veldig bra, slet med å sovne og akkurat i det jeg var på vei inn i drømmeland(ca 00:30), hørte jeg en som begynte å bable i sengen sin.. for så å begynne å gråte.. prøvde å legge han ned igjen, men det var uaktuelt, så tok han i min seng og der lå han med beina i ansiktet mitt til han sovna, så fikk jeg sove litt også etter å ha endret på stillingen hans ;) men så var det brått morran for han når kl var 5. helt uaktuelt.. sa han måtte sove litt til(i kanskje litt for morgengrettent toneleie) og ga han bamsen. han sov litt av og på til 8.. usikker på hvor mye jeg faktisk har sovet i natt, men blir nok trøtt tidlig i kveld tenker jeg ;)

Skrevet

Sover veldig usammenhengende pga. bekkenløsningen. Hver gang jeg snur meg så våkner jeg. Og så me jeg selvfølgelig opp på do i ett :< Er veldig trøtt men ungene sover enda så jeg får nyte den stille morgenen så lenge jeg kan :)

Skrevet

Ikke best.

Ligger på sykehus. Opererte i går, å har ligget på rom med ei på 82 som har snorket hele natten...

Litt støl, kvalm og ør, og bruker 10 min på å snu meg i sengen...

Jeg savner sengen min!

Skrevet

konklusjon: småbarnsmødre får elendig med søvn. lurer på hvor mange fedre som ikke har sovet inatt :P tipper så godt som ingen! så langt har likestillingen kommet....

Jeg tror nok det er mest damene som tar nattevåk, ja, selv om sikkert mange menn tar sin del. Men jeg er sikker på at dette er 70 % av årsaken til at flere kvinner enn menn blir langtidssykemeldte..

Skrevet

Har søve frå kl 22.30 til den hersens vekkerklokka til gubben vekte både meg og bebien kl 7. Ho meinte det var morgon og nekta å legge seg til att (straffa for å legge henne tidleg i går, ho var trøtt kl 19 og fekk stellet då. Sov 19.30).

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Som vanlig, egentlig... La meg som vanlig alt for sent, 2330... Akkurat tatt etter søvnen så skulle babyen ha mat, sov ca til kl 02, da våkna største, grining som vanlig. Stod opp og trøsta han. Kl. 0330 skulle baby ha mat igjen, med påfølgende våketid denne natta (har det av og til) tror vi var våken en times tid, og så fyrte eldstemann opp maskineriet rundt 0630... Gleder meg til å sove en hel natt. Men utrolig hva man venner seg til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...