Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg holder på å venne av baby på 8 mnd mat om natta. Han spiser mye på dagtid, og er ikke sulten. Den første natten ble det mye gråting, natt til i dag gikk kjempefint. Nå kommer natt nr.3.Så over til spørsmålet. Jeg har skikkelig brystspreng nå (jeg pleier ikke å ha det på kveldene). Dersom han våkner og vil ha mat i kveld, må vi begynne avvenningen på nytt da? Hadde vært godt å få tømt puppen, den er veldig hoven å sår pga. tennene til baby... Kan også bruke pumpe... Og du, hvorfor følger det ikke med bruksansvisning på disse søte små?! God natt
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg hadde nok prøvd så langt det lot seg gjøre å unngå å gi mat nå. Når man er kommet til natt 3 er det stort sett gjort, så å gi mat igjen nå kan gjøre at dere må begynne på nytt. Så om du har spreng ville jeg pumpet.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Tusen takk for svar Får lete frem pumpa da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå