kaffekjærringa Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Hvordan var det man skulle gjøre dette med gullring og antall barn,kjønn,osv? Anyone???:-)
Lille♥mitt Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Heng ringen i hårstrået og la den "dingle" over undersiden av håndleddet (der man kjenner etter puls vet du), lager den runde bevegelser får du jente, dersom den bare går frem og tilbake blir det gutt. Vet ikke hvordan det er med tvillinger
kaffekjærringa Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2012 Enn om man ik er gravid og lurer på hvor mange barn man får?!:-P
Lille♥mitt Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Det tror jeg ikke funker, hehe.. det er visst blodgjennomstrømmingen som avgjør hvordan ringen beveger seg, og isåfall funker det jo bare når man er gravid var runde bevegelser på meg og jeg fikk jente
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Det funker om man ikke er gravid. Hvertfall her. Helt fra jeg var liten har den snurret 3 ganger. Uavhengig av hvem som har holdt ringen.Jeg har ei jente nå og venter et barn til vi ikke vet hva er enda. Men over magen har den kun snurret om rg har vært gravid
BellaSuz Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Det skal funke ellers også:-) har stemt på mange av mine venninner:)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Jaja, sikker forskning, samme som: Inn og ut gir gutt og inn å vente gir jente! Kjør på, handle inn tøy etter hva pendelen sier
kaffekjærringa Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2012 Når vet man når det ik er flere barn i vente da?:-P svinger den ikke? Og skal den si de barna man allerede har fått også? Moro å prøve;-)
Miss Chocolate Skrevet 8. oktober 2012 #9 Skrevet 8. oktober 2012 Dette funker ikke Det vil si, man kan bevisst eller ubevisst påvirke ringen til å snurre slik man vil.
Lille♥mitt Skrevet 8. oktober 2012 #10 Skrevet 8. oktober 2012 Dette funker ikke Det vil si, man kan bevisst eller ubevisst påvirke ringen til å snurre slik man vil. Man skal ikke holde ringen selv
Miss Chocolate Skrevet 8. oktober 2012 #11 Skrevet 8. oktober 2012 Dette funker ikke Det vil si, man kan bevisst eller ubevisst påvirke ringen til å snurre slik man vil. Man skal ikke holde ringen selv Den som holder ringen påvirker da.. Bevisst eller ubevisst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå