Gå til innhold

Det klikker for meg snart


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen gode råd og noen som kjenner hva jeg har lov til??

Det klikker for meg, barnefar og jeg går hver til vårt, takk og lov.

Barn på 6 år sammen. Vi har bodd fra hverandre før og har ikke samme adresse disse 5 mnd vi har prøvd nå. Får nytt sted å bo om 5 uker, men jeg sliter så grasalt med å være under samme tak som han.

 

Har hatt hovedomsorgen for vårt barn i 5 år, han annenhverhelg og en dag i uken. Nå gjør han ALT I SIN MAKT for å være så lite sammarbeidsvillig, enda jeg vil at vi skal ha barnet mye mer likt enn før. Alt er vanskelig, eks en ferie vi har reservert til vinterferien, som jeg ønsker å dra på med barnet vet han ikke om han vil gi meg lov til.osv osv. ALT ER GALT...

 

Hva kan han gjøre og hva kan jeg gjøre?

VI har en avtale om omsorgsfordeling fra barnet var 1 år, og ikke bostedsadresse i dag sammen, selv om vi faktisk er under samme tak.

Har lyst å flytte ut Nå, og ta med meg barnet. Kan jeg det??????????

 

Det er så vondt, for jeg prøver virkelig å gi......... men han samarbeider ikke, bare stikker kjepper i hjulene for å være jævlig og vet hvor skoen trykker.

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ja, ta med deg barnet og flytt, bare pass på å holde deg i samme kommune. Om dere har en avtale, må dere holde dere til deg frem til dere har fått vært på famiievernkontoret.

 

Det med ferie må dere nesten bli enige om, om det var sånn at dere i utgangspunkte skulle dra sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...