Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Hei, noen gode råd og noen som kjenner hva jeg har lov til?? Det klikker for meg, barnefar og jeg går hver til vårt, takk og lov. Barn på 6 år sammen. Vi har bodd fra hverandre før og har ikke samme adresse disse 5 mnd vi har prøvd nå. Får nytt sted å bo om 5 uker, men jeg sliter så grasalt med å være under samme tak som han. Har hatt hovedomsorgen for vårt barn i 5 år, han annenhverhelg og en dag i uken. Nå gjør han ALT I SIN MAKT for å være så lite sammarbeidsvillig, enda jeg vil at vi skal ha barnet mye mer likt enn før. Alt er vanskelig, eks en ferie vi har reservert til vinterferien, som jeg ønsker å dra på med barnet vet han ikke om han vil gi meg lov til.osv osv. ALT ER GALT... Hva kan han gjøre og hva kan jeg gjøre? VI har en avtale om omsorgsfordeling fra barnet var 1 år, og ikke bostedsadresse i dag sammen, selv om vi faktisk er under samme tak. Har lyst å flytte ut Nå, og ta med meg barnet. Kan jeg det?????????? Det er så vondt, for jeg prøver virkelig å gi......... men han samarbeider ikke, bare stikker kjepper i hjulene for å være jævlig og vet hvor skoen trykker.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Great ?I should definitely pronounce, impressed with your website. Coach Factory Outlet Cheap Beats By Dre Louis Vuitton Handbags Outlet In my view, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more useful than ever before. Anonym poster: 5d420c8d079b2b9dc0594642c8b9d42c
Kliko Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Ja, ta med deg barnet og flytt, bare pass på å holde deg i samme kommune. Om dere har en avtale, må dere holde dere til deg frem til dere har fått vært på famiievernkontoret. Det med ferie må dere nesten bli enige om, om det var sånn at dere i utgangspunkte skulle dra sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå