Gå til innhold

Eks som plutselig vil ha kontakt igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Long story short: Ble slutt for flere mnd siden, ingen felles barn. Orker ikke ramse opp alle grunnene til at det ble slutt, men han oppførte seg som en dust og var blant annet registrert på datesider selv om vi ikke hadde vært sammen lenge, under et år faktisk. Så sletta han meg fra fb, og alle nettsteder, sendte aldri sms'er el. Han begynte å skrive mld på fb for 4 uker siden, at han Nå skulle begynne å komme seg videre ( 5 mnd etter brudd), "takk for alt" osv og det hørtes ut som det bare var ren avslutning for hans del. Igår, vel.. Da la han meg til på fb og nå snakker han om den nye bilen jeg har kjøpt og dagligdagse ting som om alt liksom var ok mellom oss. Jeg godtok venneforespørselen hans fordi jeg var nysgjerrig på hva han vil egentlig. Vi er ikke venner som omgåes hverandre eller lignende. Vet ihvertfall om en dame han har kastet seg over i sommer, ei som var intr. i hans mens vi var sammen. Jeg tenker kanskje han bare er lei av å rote rundt og derfor tar kontakt igjen for sex? JEG SKJøNNER IKKE MEG På MENN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å spørre da? Rett ut: "Hva er det du vil egentlig?" Og si gjerne at du syns oppførselen hans er merkelig og hvorfor.

Skrevet

Det er jo bare å spørre da? Rett ut: "Hva er det du vil egentlig?" Og si gjerne at du syns oppførselen hans er merkelig og hvorfor.

Kan jeg si det uten å virke frekk? Altså, vil ikke bli uvenner med noen :P men ja, synes det er rart han har bestemt seg for å bli ferdig med meg, for det trodde jeg inkluderte å ikke ha kontakt med meg.

Skrevet

Spør rett ut hva det er han vil. Er nok en baktanke med det hele.

Skrevet

Kan godt tenkes at han slettes ikke syntes at det var så himmla festlig og være singel alikevel.. kan tenkes at han først likte tanken på og flørte og pule rundt på de damene han ville, men at han til slutt fant ut at det hele ble litt ensformlig og ensomt. At det faktisk gikk opp for han at det er mye kjekkere og ha ei dame som bryr seg enn å vokne opp med ei som han drog med seg hjem fra byen kvelden før og som han ikke engang husker navnet på:D

Skrevet

Takk folkens. Nå kom det vel heller frem her at han enda har følelser da...Han sa: "XXX sier jeg har så mye følelser, men helduigvis greier jeg å kontrollere dem da"?! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...