Gå til innhold

Noen som kan anbefale hair-extensions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så sykt tynt hår. Ønsker å få det tykkere. Det florerer jo med merker der ute, lurer på om noen har tips. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sikker på merke jeg da..

Men når jeg hadde så hadde jeg extentions med tape, det vil jeg IKKe anbefale..

Følte at stripsene(tapen) ble i veia, og så ble det stygt når håret hadde vokst en del.. var også ett he*** å få av.. usj

Skrevet

Spørs hva du vil ha også. Enkle clip on's, tape eller punkt extensions. Jeg har hatt punkt extensions flere ganger, og det ser helt klart mest naturlig ut, men helt sinnsykt dyrt å gjøre det hos frisøren. Det går ann å kjøpe gjøre det selv kit på nett(punkt), men usikker på hårkvaliteten. Der må man nesten lese litt rundt, og se etter anbefalinger fra tidligere kunder osv. Clips er greit å begynne med, for å se om man liker det. Billigst er det også.

Skrevet

Vil anbefale at du tar en tur til frisør som kan se på håret ditt og dermed gi en anbefaling utifra det :) Noen hårtyper tåler ikke tape, mens andre tåler ikke clipp-on.

Skrevet

Gjør noen undersøkelser om hvor produsenten får det ekte håret fra. Ofte er det fattige i feks India som ofrer håret sitt (gratis) til gudene/tempelet, som selger det videre for store penger. Ikke en industri jeg ville støttet.

Skrevet

Jeg bruker klips, og har extensions fra Sarahs hairextensions. Fornøyd og hårkvaliteten er god.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker tapehår fra www.hchair.no og det ser veldig naturlig og flott ut. De anbefales forresten for dere som ønsker lengre hår! Har tidligere brukt mange tusen på hairtalk hår hos frisør, men da jeg fant hchair oppdaget jeg at de har akkurat samme hår. Fantastisk kvalitet og et naturlig resultat. Jeg er veldig fornøyd og aldri fått så mange komplimenter for håret mitt :-)

Anonym poster: 61d3e9737e3344fced1c9e64c9613135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...