Gå til innhold

Hvor ofte pusser du tennene?

Anbefalte innlegg

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller. Hadde aldri klart å gå ut blandt folk med skitne tenner. Æsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 ganger for dagen. Vet ikke hvor mange hull jeg har hatt. Men ikke så veldig mange. Får alltid skryt fra tannlegen, ang renhold ;)

Skrevet

Morgen og kveld,

Har aldri hatt høl

Skrevet

2 ganger om dagen. 3 ganger hvis det er noe spesielt (fest, klubb e.l.) Når jeg røyket kunne jeg pusse 4-5 ganger, jeg er omtrent besatt av å ikke ha dårlig ånde!

Skrevet

Pusser tennene på kvelden og tar en fluortablett om morgenen. Når jeg var barn og tennåring så pusset jeg tennene ca en gang i måneden. Var stor omsorgssvikt hjemme og ingen lærte meg det, eller minte meg på det.. Så da fikk jeg masse hull og nå er tennene mine ødelagte. 2 tenner er trekt, og nå må jeg rotfylle og ordne mase tenner. Jeg har gule og stygge tenner. Tannstillingen er pen da.. Det angrer jeg mest på i hele mitt liv! Skulle ønske jeg tok bedre vare på dem, men er først nå når jeg er voksen at jeg ser hvor viktig det er med tenner. :(

Skrevet

Minimum morgen og kveld, bruker også tanntråd og fluorskyll hver kveld. Skyller munnen med vann etter jeg har spist. Har så og si ikke hatt hull siden jeg var 16. Tanntråd/fluorskylling og riktig pussing har gjort sitt!

Skrevet

Som regel to ganger om dagen, men ofte bare en gang også... Ikke hatt hull på 12 år. Men hadde mye hull som barn og ungdom... Huff, skal til tannlegen neste uke....

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Pusser 2 ganger om dagen + hvis jeg har spist egg.. Skyller godt. Elendige tenner, alltud hull. En periode i tenåra pusset jwg sjeldent og hadde aldri hull..

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

2 ganger dagen. 3 pm jeg skal it da pusser jeg før jeg går.

Dette er ren rutine og skjønner ikke hvordan folk kan glemme det.

Aldri hatt hull

Skrevet

Og IKKE pusse om morgenen er det verste. har tatt en delkollektivtrafikk, og det STINKER morgenånde. Hater det like mye som tær...Hjelper ikke om det ikke har noe og si for hull eller ikke.

Tannpuss om kvelden er vel et must, mtp og ha "ren munn" og ikke belegge som kan ligge og "irritere" natten gjennom. ALtså, det er den VIKTGISTE tannpuss for tannhelsen sin del.

Hva er problemet med og pusse tenner 2ganger om dagen egentlig? Trenger ikke pusse to minutter, bruke tanntråd og skyllemiddel hver gang..Jeg pusser to gang om dag. Flosser 3-4 gang i uka og musskyll sammtdig. Aldri hatt hull,

Men uansett, hva er unnskyldnign for ikke pusse to gang? INGEN god nok, mener jeg..Kveld, for tennene sin del. Morgen, for omverdenen sin del!

Skrevet

Morgen og kveld, + av og til innimellom hvis jeg har spist eller drukket noe som gir "belegg på tennene"-følelse. Er litt sløv på tanntråd. Har dessverre hatt noen hull (husker ikke hvor mange, 8-10 stk kanskje?) og en rotfylling...

Skrevet

Morgen og kveld + innimellom om jeg skal ut, trene, har "belegg på tennene" eller lignende.

Hadde 1 hull som 18åring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...