Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Må skryte litt av min fantastiske mann. Lillegutt er blitt snart tre uker og fått flaske fra starten pga lite melk. Pappaen står opp om natta og tar det meste av matingen. Bleiene tar jeg siden han har noe komplekser mot de værste bleiene Lillegutt har nå begynt å få kolikk, heldigvis en mild form foreløpig så istad tok min kjære med seg lillegutt ut noen timer så jeg fikk sove. For noen herlige timer. Er så glad jeg har en mann som hjelper til i huset, med lillegutt der det er mulig og som får meg til å le selv i de mest vanskelig stundene etter en lang og urolig natt med gullet. Han er virkelig min klippe Noen andre der med fantastike menn, syns det er så mange klagetråder på mennene her i landet....
Mockanin Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Sånn var min mann også når lillegutt var liten. Ga flaske, kokte flasker, skiftet alle typer bleier og hjalp til hjemme. Nå etter 7 år er han fremdeles fantastisk med ungen men hjelper lite til hjemme :-( Tidligere leverte han alltid i barnehagen og på skolen, så fikk jeg kortere vei til jobben. Jippi, ikke mere stress. Vel, nå leverer jeg hver eneste dag......og henter..... Litt skryt skal mannen ha, men han skal også ha en "spark i leggen" for å ha blitt skaperen med en del ting.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Når vi gikk over på flaske bytta mannen bleie mens jeg pumpa. Så la han seg til å sove mens jeg ga flaske. Helt greit:) nå var ikke han noe problem da, så vet ikke hvordan det hadde vært om han var verre å ha med å gjøre på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå