Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg føler meg helt jævelig om dagen, rett og slett. Spiser mye dritt og trener lite (ja på grensen til ikke noe). Skal sies at før jeg ble mamma for 3 år siden trente jeg mye +/- 5 dager i uka. Var ingen sylfide da heller, men hadde en helt greit trent kropp. Men etter at jeg ble 100% alenemor, så har det ikke vært så lett å få til trening. Men for å komme til poenget, jeg gikk ned noen kilo i sommer (+/-4). Skyldes vel kanskje mye stress med mye sykdom +flytting. Men i det siste har jeg følt på kroppen at jeg har lagt på meg mye siden i sommer. Føler at klær strammer og at magen og låra er mye større. Så i dag gikk jeg på vekta og ble egentlig veldig overrasket, jeg hadde gått ned 2,5 kilo.Var sikker på jeg hadde gått opp igjen 4-5 kilo jeg. Veier nå 65 kg (er 170 høy), men føler jeg veier 85 kg som jeg gjorde for 15 år siden. Hvordan i alle verden er dette mulig? Er det flere som har opplevd dette? Men vet selv at jeg bare må ta meg selv i nakken å begynne med trening igjen. Det må nok ble hjemmetrening på kvelden etter at mini har lagt seg. Så da kommer jeg til neste spm. Er det noen som kan anbefale en god og motiverende treningsfilm av noe slag? Helst en som ikke innebærer at man må gå til innkjøp av masse utstyr. Tenker på noe innen styrke o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå