Gå til innhold

Gi meg styrke!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er vekke og jeg har ei lita jente på 2 år som absolutt ikke vil sove. Dette pleier aldri være noe problem, men har skjedd 2 ggr den siste tida. Jeg har prøvd alt tror jeg. Synge, vugge hun i senga, ligge hos henne osv. Nå prøver jeg siste krampetrekning med å ta den strenge tonen. Hun har ikke vondt noen sted og vil bare snakke når jeg kommer opp. Så nå sitter jeg her og hører på ei grinende jente som roper på mamma....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars. Jeg hadde lagt meg sammen med min unge. Kos og trøst først, så snudd ryggen til og bare vært der (late som jeg sover eller prøver å sove). Mulig det skaper vanskeligheter siden så venter spent på andre svar på problemstillingen din.

Skrevet

Strenghet har forresten aldir hjulpet meg i slike situasjoner. Barnet blir da bare mer opprørt og utrygt. Vennlighet selv om man er alene og snart sprekkferdig.

Skrevet

Jeg "vant" til slutt. Det hjalp vist å skrive her for ho sovna nesten mens jeg skreiv. Holdt på i 2 timer og prøvde å ligge med ho uten å snakke, late som jeg sov osv. Dessverre er det sånn at hvis vi sitter eller ligger hos ho blir ho bare enda mer våken og skal bare snakke og leke. Den strenge tonen virket denne gangen og ho visste at vi ikke er langt unna. Vi lar det aldri hå mer enn ca 10 min maks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...