Gå til innhold

Stolte mødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan du, stolte mor, dele hverdagshistorier om barnet(barna) ditt som gjør deg stolt og glad?? Jeg synes min lille på snart 3 imponerer meg på så mange områder og jeg kan av å til føle meg sprekkferdig av søte, gode og morsomme historier. Men hvem vil vel høre på sånt skryt? Jegl!! Fortell fortell!

En historie fra i dag: Ser på TV og en dame som står gråter. Min datter: "Hun er helt alene hun. Det er så trist." Snakk om empati og å kunne sette ord på følelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er stolt mor vær dag jeg våkner og ser min datter. og som alle andre mødre synes nok jeg hun er værdens fineste og beste.

en historie.

i går kom hun innom på besøk på jobb med faren di var og handlet og hun ville si hei. i løpet av besøke fikk hun seg noen kjeks hun smilte stort strøk meg på kinne og sa " du er værdens beste mamma du " skulle ikke mer til en et par kjeks:) hun er veldig omsorgsfull og skal ikke mye til for og glede henne. er utrolig og se hvor lite som skal til for og gjøre henne over begeistret:) hun er da 5 år.

Skrevet

Vi var på vei til båten til københavn for ett år siden (20.juli), og da vi kom tilbake måtte vi ta en tur for å "se", på vei bortover mot dom kirka satt det en uteligger/tigger på fortauet. Og da begynte datteren min å spørre, så jeg forklaret det at den stakars damen hadde ikke noe sted å bo, og da bryter datteren min ut med stor entusiasme - Hun kan jo bo hos oss :) Er så koselig når disse små ser så positivt på verden og vil hjelpe andre :)

Skrevet

Kommer mange artige spørsmål ihvertfall :) En dag vi satt og så på barnetv og lo, spurte hun: "mamma, hva skjer i hjertet når vi ler?" Da var hun 3,5 år.

Skrevet

Kommer mange artige spørsmål ihvertfall :) En dag vi satt og så på barnetv og lo, spurte hun: "mamma, hva skjer i hjertet når vi ler?" Da var hun 3,5 år.

åH, den var jo bare tidenes søteste. Også så riktig! Det er jo der det kjennes. Ble glad nå:)

Skrevet

Har bare baby i magen så kan ikke si så mye om han, men har en nevø som da var 4 år som spurte, tante ? Noen ganger kiler det i tissen min, da drar jeg bare litt i den :P jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare så jeg ga han en drops :P

Skrevet

Fantastisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...