Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Har bare hatt 3 vakter, men merker at dette virkelig ikke er noe for meg! Vil tilbake i gamle jobben... Så hvordan sier jeg opp? Sjefen min er på ferie denne uken.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Ring sjefen din, forklar situasjonen å tilby å jobbe til de finner en erstatter....enkelt å greit
Miss Chocolate Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Man skal vel alltid levere oppsigelse skriftlig.. Trenger bare skrive er lite, formelt brev med at du sier opp jobben fra dato sånn og sånn.
elskerlivet Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Er vel en som fungerer for sjefen.. Du må si opp skriftlig, og har vel bare 14 dagers oppsigelse i prøvetiden Du skriver enkelt og greit : Sier med dette opp min stilling som xxxx. Min siste arb,dag vil da bli xxx Mvh xxxx xxxxx. Viktig at dubdaterer og får det til rette vedkommende.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Ring sjefen din, forklar situasjonen å tilby å jobbe til de finner en erstatter....enkelt å greit Om jeg skal jobbe til de finner noen som kan erstatte meg så kan jeg jobbe til jeg går av med pensjon De trenger sykepleier og har søkt etter flere sykepleiere i evig tid uten napp...
Gjest ronja røverdatter Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Normalt sett så sier man opp skriftlig, og det bør du også gjøre. Men har du bare hatt tre vakter og bestemt deg for å si opp, så synes jeg at du bør ta en prat med sjefen. Dvs. holde ut til sjefen kommer tilbake og ta en prat da. Ikke fordi du er juridisk forplikta til det, men fordi det virker litt vinglete og merkelig at noen sier opp så fort. Da ville jeg heller ha forklart situasjonen muntlig først og levert oppsigelsen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå