Gå til innhold

Ingen vil være venn med meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet mitt suger... æsj...

Jeg levde i 8 år som kriminell.. Narkoman, ran, underslag, vold...

Nå er jeg 31 år og har hatt livet på stell de siste 4 årene..

Jeg har nydelige barn, en herlig samboer, jobb, hus osv...

Allikevel har jeg mistet alle vennene mine.. Det er vanskelig... spesielt fordi jeg vet at det kun er min egen feil... Jeg gjorde aldri noe med vennene mine, men de tok allikevel avstand pga min livsstil. (forståelig nok..)

Men det er så ensomt.. jeg har ikke en eneste venninne i hele verden.. den eneste jeg har som venn utenom familien er samboeren min...

Bor på et lite sted, så om jeg treffer nye og de får høre hvem jeg er så vil de ikke ha mer med meg å gjøre...

har vurdert å flytte, men det er vanskelig med all familie her. barna har venner, jeg og samboeren har faste jobber etc..

Måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner at der er ensomt, men hva med å være ærlig med engang, fortell de det før de får vite det av andre.

Prøv å samle noen og kanskje prat om hvordan du har forandret deg. Hvis de ikke vil ha noe med deg å gjøre så har du jo ikke noe å tape tenker jeg...

Utrolig bra at du har fått livet på stell og det vil nok ordne seg etterhvert skal du se :)

Du er sterk som har klart det så venner klarer du og få :) stå på :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Gratulerer med livet på rett kjøl igjen! Det er mange som må oppleve tøffe tak i livet og det viktigste er jo at du ikke er slik lengre nå.

Du vil helt sikkert få deg nye venner, så ikke fortvil!

Vi mennesker har bare altfor lett å dømme andre eller være redd for det vi ikke kjenner.

Vær stolt over at du er kommet deg forbi det vonde og lykke til videre! Vær beviset på at alle kan forandre seg! :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Går det ikke ann å forklare dem at den de har hørt om, er den du var for 4-5 år siden, og ikke den du er i dag?

Fatter ikke de som dømmer for ens fortid, og ikke etter hvem man er i dag. Du har jo tatt grep om deg selv, og tydeligvis gjort en utrolig stor jobb for å bli den du er i dag, at noen skal dømme deg pga den du har vært, det sier mer om dem enn deg HI!!!

Skrevet

Mor til noen i barnehagen har vært narkoman. Hun var helt åpen om det, og fortalte om det ei gang det passet inn i sammenhengen. Jeg har respekt for henne for at hun klarte å komme seg ut av det og starte et nytt liv.

Hva med å fortelle nye venner om fortida di før andre gjør det?

Skrevet

Jeg har virkelig forandret meg..

Har hverken løyet, stjålet eller lignende på over 4 år.. Når jeg fikk barn så forandret det hele livssynet mitt..

Men det er jo ikke en sjel i denne verden som stoler på meg.. gamle venner hilser ikke på gata, ingen.. det er faktisk ingen av de jeg kjenner som hilser på meg om vi treffes..

det er så sårt.. vanskelig...

Og jeg tror ikke det er så smart, når man treffer nye mennesker å buse ut med hele livshistorien sin på første "vennedate".. da skremmer man vel bort de fleste...

Jeg har prøvd i 4 år å få meg nye venner, men det er ikke lett..

Beklager, jeg har visst en trist kveld i dag...

Skrevet

Hva med å ta kontakt med dine game venner og faktisk be om UNNSKYLDNING for de sårende tingene du har gjort mot de??

Faktisk skjønner jeg at de har problemer med å stole på deg dersom du har løyet, stjålet og bedratt de........ Hvordan kan de vite at du virkelig har forandret deg?

DU er den som må ta det første steget dersom du vil ha kontak med de tidligere vennene dine!

Skrevet

Hva med å ta kontakt med dine game venner og faktisk be om UNNSKYLDNING for de sårende tingene du har gjort mot de??

Faktisk skjønner jeg at de har problemer med å stole på deg dersom du har løyet, stjålet og bedratt de........ Hvordan kan de vite at du virkelig har forandret deg?

DU er den som må ta det første steget dersom du vil ha kontak med de tidligere vennene dine!

Jeg forstår hva du sier, men jeg har aldri gjort noe slikt mot dem..

ting jeg har gjort har vært mot ukjente, folk som mine gamle venner kjente osv.. men jeg hadde en gjeng med venninner og jeg har aldri gjort DEM noe.. så hvorfor skal jeg si unnskyld til de?

Jeg har allerede sagt unnskyld til de jeg har såret, men de jeg ikke har gjort noe mot behøver jeg da ikke å si unnskyld til? eller? (reelt spm fra meg)

Skrevet

Må du også lese at dette gjelder ikke bare de hun kjenner fra før av, men folk hun ikke kjenner fra før, som heller ikke kjenner henne, men får høre av andre hva hun gjorde for 4 år + tilbake, og derfor dropper henne.

Og hva vet vel du, eller jeg, om hvor vidt hun har prøvd å snakke med de hun kjenner fra før av?

Skrevet

Jeg har helt ærlig ikke prøvd å snakke med mine gamle venner..

Kommenterer noen greier på facebook en sjelden gang, men får aldri noe respons.. jeg tar hintet... de er bare ikke interessert i å ha kontakt med meg, og jeg forstår de.. men det er allikevel vondt.. livet er fryktelig ensomt ...

Skrevet

Jeg forstår hva du sier, men jeg har aldri gjort noe slikt mot dem..

ting jeg har gjort har vært mot ukjente, folk som mine gamle venner kjente osv.. men jeg hadde en gjeng med venninner og jeg har aldri gjort DEM noe.. så hvorfor skal jeg si unnskyld til de?

Jeg har allerede sagt unnskyld til de jeg har såret, men de jeg ikke har gjort noe mot behøver jeg da ikke å si unnskyld til? eller? (reelt spm fra meg)

Ja, jeg mener fortsatt at du kan be om unnskyldning selv om de ikke har gjort noe direkte mot de! Du kan be om unnskyldning for din oppførsel, for at du har oppført deg dumt osv. Du nevner ran, vold, narkotika, underslag osv. Det er selve den oppførselen du kan be om unnskyldning for. Si at du forstår at de er såret og at de tar avstand fra disse handlingene. Forklar at du har endret deg osv. Fortell at du ønsker å vende tilbake til vennskapet.

Mener ikke at du skal trygle og be, men DU bør være den som tar initiativ og det første skrittet. Jeg tenker at du har ingenting å tape på dette, men kanskje du vinner noe:)

Skrevet

Joda, men jeg har prøvd å kommentere litt på facebook.. har sendt et par av de en forsiktig melding osv... får ingen svar.. så da regner jeg jo med at de uansett ikke vil ha kontakt med meg..

Skrevet

Joda, men jeg har prøvd å kommentere litt på facebook.. har sendt et par av de en forsiktig melding osv... får ingen svar.. så da regner jeg jo med at de uansett ikke vil ha kontakt med meg..

Forsiktig hinting på Facebook virker jo bare feigt. Om du virkelig mener det får du stå for det ansikt til ansikt eller iafall ringe de. Fortelle alt som det er, unnskylde deg, og fortelle hva du føler nå og hvordan livet ditt er. Virker bare provoserende og feigt på Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...