Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 På fredag klarte han så vidt å bruke høyre armen, høyre foten ble bare slept etter han, og han hadde litt skjevhet i ansiktet.. Jeg ringte healer, for dette er noe jeg tror på, og nå har hun drevet med fjernhealing siden fredag... Nå kan pappa ta hånda opp til nesen og klø seg, dersom det trengs, han kan sette høyrefoten fremover, så den blir ikke lenger slept og han snakker sånn som før... Tror dere at det er healingen som gjør dette, eller er det rett og slett sånn at pappa kommer seg usedvanlig fort? Og slaget fikk han på torsdag/natt til fredag... Hvordan tror dere det kommer til å gå mtp på hvordan han er nå? Skal sies at han hadde slag i 16 timer før han fikk behandlingog er 44 år... Med fare for å høres egoistisk ut,men kommet jeg til å føle det noe bedre? Jeg vet at det bare er to dager siden,men jeg er så ufattelig nedstemt... Spesielt om kveldene... Og jeg blir helt ødelagt av dette.. Tror dere at jeg kommer til å få det bedre, og kunne vere noe annet enn kun overfladisk glad? Og bare så det er sagt, jeg vet at dere umulig kan vite noe, men som jeg skrev i forrige tråden, jeg streber bare desperat etter tro...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Det eneste du kan gjøre, er å ta tiden til hjelp. Det gjelder både dine egne følelser i dette, samt din fars bedring ift helsa. Moren min fikk massiv hjerneblødning da jeg var 11 år, og hun lå i koma i flere dager, og beskjeden var at hun kom til å dø. Det gjorde hun imidlertid ikke, og da hun våkna etter operasjon halvannen uke etter dette skjedde, så kunne hun både snakke og gå. Og hun har ingen varige men etter dette nå over 20 år senere. Din far er ung, han har sannsynligvis ikke hatt et stort slag, og det har tydeligvis ikke gjort så stor skade som mange opplever. Da er prognosene mye bedre enn om det var et større slag eller han var 20-30 år eldre..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Vel, etterhvert som hevelsen i hjernen går ned, er det jo naturlig at at funksjonene begynner å komme helt eller delvis tilbake. Noen trenger mye trening for å bli helt bra, andre blir aldri helt bra. Det kommer mye ann på slagets størrelse, hvor fort vedkommende ble behandlet og hvor slaget er lokalisert. Nå vet jeg ingenting om omfanget på slaget din far ble rammet av, men at det raskt kan sees bedring når hevelsen går ned er ikke noe uvanlig. At det har med healing å gjøre har jeg ingen tro på, men for all del, det skader jo ikke. Mtp på hans unge alder er jo også prognosene for rehabelitering vesentlig mye bedre enn på et eldre menneske. Men det er ingen som kan spå hvor mye varige mèn han vil får. Det kommer selvsagt ann på faktorene jeg allerede har nevnt, og ikke minst på egeninnsats ved rehabelitering og trening. Skader etter slag er svært individuelle, og det er nok ingen som kan gi deg et fasittsvar på hvor sakdet han blir. Det er heller ingen som kan svare på når du kommer til å føle deg bedre. Folk reagerer veldig forskjellig på kriser. Men det kan være en idè å være glad for at han er i live, gla for at ting ser ut til å bedre seg ganske raskt. Fokusere på det positive rett og slett. Det finnes mange som har hatt slag men som får et langt liv med god livskvalitet allikevel. Dette er garantert ikke verdens ende. God bedring til faren din, og pris deg lykkelig for at du har han i live :-)
Musemorbr / Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Det eneste som er helt hundre prosent sikkert med healing, er at det i alle fall ikke gjør noen skade så lenge det brukes som tillegg og ikke erstatning til sykehusbehandling. Jeg har tenkt på deg i dag, og det er godt å høre at han kommer seg fort. Kanskje er han en av de heldige som slipper å plages med varige men, i alle fall ikke i stor grad.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Hvis din far ikke har hatt noe stort slag, så er det vanskelig å si om det er healingen eller ikke som gjør at han er bedre, da noen blir bedre ganske raskt etter mindre slag. Det ble i alle fall min onkel, og han er nesten som før... Håper det ordner seg for deg og din far!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå