Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Min sønn vil ikke ha dyne over seg mer, og nå som det begynner å bli litt kjølig er jeg redd han skal bli kald om natta. Noen som kan anbefale noen varme gode pysjer? Gjerne nettbutikker.
L-8 Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Nøstebarn har jo knallgode pysjer. Ellers har jeg også et par fra joha til min på snart to, som sover i kaldt rom.
<3 2G <3 Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Nøstebarn har sikker en god heldress i ull
Miss 84 Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Har kjøpt halvtynn ulldress (ullundertøy) på sparkjøp. Ellers vet jeg de hadde tynn ullunderdress på cubus i fjor vinter. Har samme prøblemet selv, så barnet mitt sover med tynne ullsokker også + at det er ca 22,5 grader på rommet
TPK Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Har kjøpt halvtynn ulldress (ullundertøy) på sparkjøp. Ellers vet jeg de hadde tynn ullunderdress på cubus i fjor vinter. Har samme prøblemet selv, så barnet mitt sover med tynne ullsokker også + at det er ca 22,5 grader på rommet Oi, det er da alt for varmt? Anbefalt er 17-18 grader tror jeg.
Tingenes Herre Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Nøstebarn, ullfrotté. Helt fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Joha Nøstebarn Og du kan jo bare bruke ullbody og ullstrømpebukse. Legg han på skinn med pledd.
Serepta Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Nøstebarn sin frottepysj er den beste vi har hatt i hus. Utrolig god. Den med sau på :-) Har også hatt Janus sine, som koster halve prisen. Gode de også.
Gjest SHOC Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-212696.aspx?VariantID=120490165&ColorOnly=1¶ms=fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_view_size%3d16%26fh_secondid%3dp212696%26fh_lister_pos%3d8%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnb_NO%252f%2524s%253dUll%252fcategories%253c%257bcatalog01_c2325%257d%26fh_refview%3dsearch Eller sovepose fra H&M
ma(G)ma med to små :) Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Ullpysj i frottè fra Nøstebarn. Ingen over, ingen ved siden Kjøp gjerne uten fot, og bruk sokker til, da har du den lengre, og slipper klamme bein. Med tiden blir den litt vid i halsen, men da er det greit å bruke body under (i ull, selvfølgelig). Har ullpysj fra Joha også, og den er veldig god, men den er jo mye tynnere, så det blir ikke det samme. Her sover bare ungene i ull.
Gjest peacock Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Ullfrottepysj fra nøstebarn. Dyr, men fantastisk! Mini bruker den når det er kalt ( sover med åpent vindu) pluss en bomullspysj, ligger på saueskinn og med helseteppe eller dyne opp til midt på magen avhengig av utetemperaturen. Blir ikke lenger så kald att han våkner når han har sparket av seg dynen :-)
3 er nok! Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg bruker de fra claire DK (ull), men har også brukt ulldressen til janus i regnbue serien. Jeg er ikke overbegeistret for nøstebarn.
Miss 84 Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 Har kjøpt halvtynn ulldress (ullundertøy) på sparkjøp. Ellers vet jeg de hadde tynn ullunderdress på cubus i fjor vinter. Har samme prøblemet selv, så barnet mitt sover med tynne ullsokker også + at det er ca 22,5 grader på rommet Oi, det er da alt for varmt? Anbefalt er 17-18 grader tror jeg. Ja, veit. Men når han ikke har dyna på seg så blir han så kald om vi skal følge anbefalt temperatur i rommet, eller så må vi kle på han masse.
Gjest peacock Skrevet 7. oktober 2012 #14 Skrevet 7. oktober 2012 Har kjøpt halvtynn ulldress (ullundertøy) på sparkjøp. Ellers vet jeg de hadde tynn ullunderdress på cubus i fjor vinter. Har samme prøblemet selv, så barnet mitt sover med tynne ullsokker også + at det er ca 22,5 grader på rommet Oi, det er da alt for varmt? Anbefalt er 17-18 grader tror jeg. Ja, veit. Men når han ikke har dyna på seg så blir han så kald om vi skal følge anbefalt temperatur i rommet, eller så må vi kle på han masse. Samme her, men det er jo ikke så rart at man blir kald uten dyne - det blir voksne også om de sover nakne uten dyne når det er 20 grader... Barn som ikke blir kalde i bare bomullspysj når de ligger stille i under 20 graders varme tror jeg ikke eksisterer... Lammeskinn og to pyser er gull her i hvert fall, samt et hjemmestrikket helseteppe i ull/silke og vet dyne Viktig å ikke ta alle råd på dib alt for alvorlig - barn er forskjellige, og ingen har godt av å fryse på natten fordi noen internettdamer mener man har på ungen for mye klær -har dessverre selv fått mye pes for dette.... Når det så er sagt sover sønnen min mye bedre med litt ekstra klær og åpent vindu enn når det er veldig varmt på soverommet.
Miss 84 Skrevet 7. oktober 2012 #15 Skrevet 7. oktober 2012 Har kjøpt halvtynn ulldress (ullundertøy) på sparkjøp. Ellers vet jeg de hadde tynn ullunderdress på cubus i fjor vinter. Har samme prøblemet selv, så barnet mitt sover med tynne ullsokker også + at det er ca 22,5 grader på rommet Oi, det er da alt for varmt? Anbefalt er 17-18 grader tror jeg. Ja, veit. Men når han ikke har dyna på seg så blir han så kald om vi skal følge anbefalt temperatur i rommet, eller så må vi kle på han masse. Samme her, men det er jo ikke så rart at man blir kald uten dyne - det blir voksne også om de sover nakne uten dyne når det er 20 grader... Barn som ikke blir kalde i bare bomullspysj når de ligger stille i under 20 graders varme tror jeg ikke eksisterer... Lammeskinn og to pyser er gull her i hvert fall, samt et hjemmestrikket helseteppe i ull/silke og vet dyne Viktig å ikke ta alle råd på dib alt for alvorlig - barn er forskjellige, og ingen har godt av å fryse på natten fordi noen internettdamer mener man har på ungen for mye klær -har dessverre selv fått mye pes for dette.... Når det så er sagt sover sønnen min mye bedre med litt ekstra klær og åpent vindu enn når det er veldig varmt på soverommet. Kanskje jeg skulle prøvd med to lag ull, slik som du. Har liksom ikke tenkt så mye over dette, det har bare blitt sånn.. men var et bra tips takk
Gjest peacock Skrevet 7. oktober 2012 #16 Skrevet 7. oktober 2012 Har kjøpt halvtynn ulldress (ullundertøy) på sparkjøp. Ellers vet jeg de hadde tynn ullunderdress på cubus i fjor vinter. Har samme prøblemet selv, så barnet mitt sover med tynne ullsokker også + at det er ca 22,5 grader på rommet Oi, det er da alt for varmt? Anbefalt er 17-18 grader tror jeg. Ja, veit. Men når han ikke har dyna på seg så blir han så kald om vi skal følge anbefalt temperatur i rommet, eller så må vi kle på han masse. Samme her, men det er jo ikke så rart at man blir kald uten dyne - det blir voksne også om de sover nakne uten dyne når det er 20 grader... Barn som ikke blir kalde i bare bomullspysj når de ligger stille i under 20 graders varme tror jeg ikke eksisterer... Lammeskinn og to pyser er gull her i hvert fall, samt et hjemmestrikket helseteppe i ull/silke og vet dyne Viktig å ikke ta alle råd på dib alt for alvorlig - barn er forskjellige, og ingen har godt av å fryse på natten fordi noen internettdamer mener man har på ungen for mye klær -har dessverre selv fått mye pes for dette.... Når det så er sagt sover sønnen min mye bedre med litt ekstra klær og åpent vindu enn når det er veldig varmt på soverommet. Kanskje jeg skulle prøvd med to lag ull, slik som du. Har liksom ikke tenkt så mye over dette, det har bare blitt sånn.. men var et bra tips takk Vi har bomull innerst, ull utenpå men test og se hvordan det går, kan jo hende det er midt i blinken for dere
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #17 Skrevet 7. oktober 2012 [quote name=ma(G)ma med to små ' timestamp='1349633152' post='144614425] Ullpysj i frottè fra Nøstebarn. Ingen over, ingen ved siden Kjøp gjerne uten fot, og bruk sokker til, da har du den lengre, og slipper klamme bein. Med tiden blir den litt vid i halsen, men da er det greit å bruke body under (i ull, selvfølgelig). Har ullpysj fra Joha også, og den er veldig god, men den er jo mye tynnere, så det blir ikke det samme. Her sover bare ungene i ull. Med to lag ull om natta bør det være friskt på det soverommet!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #18 Skrevet 7. oktober 2012 Enig, med to lag ull om natten håper jeg for barnets skyld det er maks 17-18 grader på det soverommet!!
stjertløvetann Skrevet 7. oktober 2012 #19 Skrevet 7. oktober 2012 Mini på 2 år liker heller ikke dyne, og nå sover hun i sånn bomull/ull-dress fra claire dk, men når hun var mindre så var det nøstebarn-pysj for alle penga.
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. oktober 2012 #20 Skrevet 7. oktober 2012 Kjøp pose til han! http://gro.co.uk/ Fins i store størrelser, og forskjellige tykkelser tilpasset ulike temperaturer. Da fryser han ikke! Min på 22 mnd sover i en sånn. Varm og god! Og kan ikke klatre ut av senga! Ekstra bonus....!
ma(G)ma med to små :) Skrevet 27. oktober 2012 #21 Skrevet 27. oktober 2012 [quote name=ma(G)ma med to små ' timestamp='1349633152' post='144614425] Ullpysj i frottè fra Nøstebarn. Ingen over, ingen ved siden Kjøp gjerne uten fot, og bruk sokker til, da har du den lengre, og slipper klamme bein. Med tiden blir den litt vid i halsen, men da er det greit å bruke body under (i ull, selvfølgelig). Har ullpysj fra Joha også, og den er veldig god, men den er jo mye tynnere, så det blir ikke det samme. Her sover bare ungene i ull. Med to lag ull om natta bør det være friskt på det soverommet!! Med en tynn ullbody under nøstebarnpysjen er det helt perfekt for vårt barn. Vi sover alltid med vinduet åpent, og det er langt mindre enn 17 grader der inne. Her svetter ingen om natta, så bare ta det med ro Har en unge som er tynn som en strek, så han fryser lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå