Gå til innhold

Inspirert ang etternavn.. hva synes dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn med to forskjellige hvor da begge barna har etternavnet til pappan sin.

Jeg er gift med faren til minstebarn, men har ennå ikke surra meg til å bytte mitt eget etternavn til mannen min sitt.

Så da er vi altså en familie på 4 med 3 etternavn :P

Jeg kommer ikke til å bytte etternavnet til eldste da pappan hans er død og jeg vil at han skal beholde den delen av ham.

Og så er jeg usikker på om jeg skal bytte mitt , da jeg synes det blir feil at alle utenom eldste skal ha samme etternavn, føler at han på en måte blir utenfor da, hehe. Kunne jo selvfølgelig ha satt mannen min sitt etternavn bak etternavnet til eldste, men vet ikke helt om jeg liker den kombinasjonen ;)

Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å sette ditt etternavn som mellomnavn på deg og ungene?så har du noe likt som begge,pluss at eldste beholder sin fars,men samtidig relateres til dere..:-)

Skrevet

Tja, må tenkes litt på.. synes egentlig det i såfall blir ganske lange navn, men det finnes jo ikke så mange løsninger heller, hehe.

Takk for svar hvertfall!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Enig med #2.. Desuten, de trenger jo ikke bruke begge etternavnene, her har ungene mitt etternavn som mellomnavn, men vi bruker det kun på papirer hvor det trengs fullt navn, ellers fører vi opp hans etternavn, så det blir Guttorm * ******* og Elida * ******* (* er da etternavnene, mellomnavnet blir bare ført opp med første bokstav.)

Skrevet

Jeg ville satt etternavnet resten av dere får bak eldstebarnets navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...