Gå til innhold

Hvordan få stekeplater helt rene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg satt de i salmiakkvann, i vann med oppvaskmaskinpulver, zalo, skrubbet ned gryteskrubb. Men det hersens fettet sitter fast! Forbanna craving på stekte poteter i olje :P selv om vi bruker papir i bunn så brenner oljen seg fast..

What to do? Kom med deres vidunderråd! Lønn i himmelen til den som kommer med det beste tipset ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gryteskrubb pleier jo å hjelpe, sikker på at du har skrubbet hardt nok? :P

Skrevet

Jeg brukte en slik skuresvamp som smuldrer opp. (Slik hvit)

Jeg fikk bort alt når jeg virkelig ville det, men tar tid.. Skrubb skrubb.. Ble ikke striper i mine.

Skrevet

jeg er fan av den derre gode gamle hvite jifen sammen med en svamp med skrubb på....funker på alt:)

Skrevet

Oppvaskmaskinpulver! Rør ut i vann til en tynn grøt, la det stå litt og skrubb vekk. Tar knekken på alt!

Skrevet

Ovnsrens funker! Sånn Mr Muscle spray. Mine stekepleter blir gullrene i bunnen av det. Problemet er oppover kantene hvor sprayen renner ned og ikke blir liggende. Så om noen har gode tips der, tar jeg i mot med takk... Angrer på at jeg ikke valgte oppvaskkum med plass til en hel langpanne oppi på kjøkkenet... Litt skeptisk til å ha for sterke kjemikalier i badekaret....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...