fikas Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Nå har jeg satt de i salmiakkvann, i vann med oppvaskmaskinpulver, zalo, skrubbet ned gryteskrubb. Men det hersens fettet sitter fast! Forbanna craving på stekte poteter i olje selv om vi bruker papir i bunn så brenner oljen seg fast.. What to do? Kom med deres vidunderråd! Lønn i himmelen til den som kommer med det beste tipset
Preggers Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Gryteskrubb pleier jo å hjelpe, sikker på at du har skrubbet hardt nok?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg brukte en slik skuresvamp som smuldrer opp. (Slik hvit) Jeg fikk bort alt når jeg virkelig ville det, men tar tid.. Skrubb skrubb.. Ble ikke striper i mine.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 jeg er fan av den derre gode gamle hvite jifen sammen med en svamp med skrubb på....funker på alt:)
L-8 Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Oppvaskmaskinpulver! Rør ut i vann til en tynn grøt, la det stå litt og skrubb vekk. Tar knekken på alt!
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Ovnsrens funker! Sånn Mr Muscle spray. Mine stekepleter blir gullrene i bunnen av det. Problemet er oppover kantene hvor sprayen renner ned og ikke blir liggende. Så om noen har gode tips der, tar jeg i mot med takk... Angrer på at jeg ikke valgte oppvaskkum med plass til en hel langpanne oppi på kjøkkenet... Litt skeptisk til å ha for sterke kjemikalier i badekaret....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå