Studine mevik Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Les og le høyt. Slik har dagen vært hittil idag Dagen idag begynte med ikke mindre enn 2timer umulig unge som var helt hysterisk. Han kom opp til oss som han pleier og måtte på do med en gang så da fikk han hjelp til det. Han sover med bleie så jeg spurte om vi skulle ta av bleia, og ungen svarer ja, men det var tydeligvis helt feil. Og derfra gikk det bare oppover(eller nedover om man vil) Etter stor diskusjon og mye tid brukt på å roe ungen så blir han til slutt rolig og vil ned å legge seg igjen. Etter 5 min kommer han opp igjen og fikk da beskjed om at han kunne gå ned igjen så lenge det var han som ville ned å legge seg igjen 5 minutter tidligere. Motvillig går han ned og legger seg og etter 30min kommer han opp og vil slappe av i senga vår, noe vi pleier å gjøre i helgene. Siden ungen har mark rumpa klarer han sjeldent å ligge stille mer enn noen sekunder alene og trøtt som jeg er om morra'n har jeg ikke tålmodighet å skryte av så når jeg for endte gang sier at han må legge seg fint hvis han skal ligge der og slappe av og til slutt legger jeg han ned som jeg også pleier å gjøre når han ikke hører på det som blir sagt. Da var rabalderet igang igjen, for han skulle jo legge seg ned sjøl, det måtte jeg jo skjønne. Han ender til slutt på rommet sitt og fortsetter hele bøtteballetten der. Det ender da med noen leker på hylla og en unge som er helt utslitt etter å ha hylt i en god stund. Først etter en lang stund alene på rommet, hvor han både roper, gråter og tramper rundt, blir han rolig. Da roper han på meg og vi prater sammen, han sier unnskyld og så begynner vi på frokost. Så når endelig frokosten ble spist så var klokka passert 11 Men det stopper ikke der. Det er heldigvis ikke en av ungene som lager bråk videre, men den fordømte kenwood'n min. Etter noen timer i hagen gikk vi inn for å spise litt igjen og da hadde vi lyst på smoothie. Jeg putter det vi skal blande oppi blenderen til kenwood'n og starter opp, men isteden for å blandes renner bare det våte ut av bånn på blender-jævelen for der har bånn løsnet(den kan skrues av og på for enkel rengjøring), så da måtte jeg jo vaske halve kjøkkenet før vi kunne fortsette på noe mat. Smoothie ble det, men den ble blandet med den gode trygge stavmikseren. Så nå sover trultemor og den vesle 3åringen er ute og leker med et par eldre jenter i gata. Hu mor sjøl sitter i godstolen med laptop og rester av lørdagsgodtet. Gubben har 12timers-vakt på jobb så han slapp hele bøtteballetten.
Studine mevik Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2012 Ja nå er humøret oppe igjen, men noen ganger er det vesle trollet litt for lik meg. Jeg også hadde sånne raptusser uten noen spesiell grunn da jeg var liten. Jeg tror problemet egentlig ligger i at han ikke helt klarer å få sagt det han vil og isteden blir han rasende, muligens mest på seg selv. Får inntrykk av at han ikke liker når det blir slik og han har selv sagt på sin egen måte at han er lei seg etterpå pga måten han oppførte seg på. Stort sett så er han jo verdens herligste gutt
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Åh, kjenner meg alt for godt igjen! Her er det 2 Års trassen som gir meg grÅ hÅr og tidlige rynker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå