Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Mitt bosted finnes ikke i den rullgardinen som kommer ned når man skal skrive inn bostedet sitt på face. Noen som vet hvordan man får lagret sitt bosted i denne menyen?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Har fortsatt ikke funnet ut hvorman gjør dette jeg???? Finner ikke kommunen eller stedet... Bare nærmeste by som er langt unna, og det går jo ikke ann å ha Østfold som hjemsted! Anonymous poster hash: d630e...764
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Jeg har valgt å ikke skrive nåværende bosted eller hvor jeg kommer fra. Tenker fb bruker det i målrettet markedsføring og jeg har ikke tenkt å gjøre det enkelt for dem, for jeg er imot at de leser så mye ut fra profilene våre som de gjør Synes det er litt morsomt, her om dagen fikk jeg forslag fra fb om jeg bodde i Belize, Florida eller Førde Bor ingen av stedene Anonymous poster hash: 56afd...562
Anonym bruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Så rart, jeg får bare forslag om at jeg bor i nærliggende byer/tettsteder, der hvor mesteparten av vennene mine bor. Anonymous poster hash: d630e...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå