Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Blir sjokkert over enkelte foreldre. Jeg har aldri prøvd narkotika, men jeg kan uten tvil si at det ikke er noe for meg. Jeg forstår ikke hva som går av dem som driver å ruser seg. Det må være noe galt med dem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Når man ser hvor mange skjebner det er der ute så er det ikke rart man bruker det for å slippe unna virkeligheten. problemet er at svært få vet hvor vanskelig det er å slutte....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har heller aldri prøvd narkotika og har aldri hatt lyst til det heller. Jeg ser den at enkelte bruker det for å slippe unna virkeligheten, men rusen varer ikke evig og da blir man hentet inn i virkeligheten igjen. Den er ikke noe man slipper unna uansett hvor mye man prøver. Jeg vet om en som begynte å ruse seg og fortalte at det var så deilig fordi man ikke hadde noen bekymringer når man var ruset. Problemet er bare det at vedkommende ble avhengi og har mistet alt nå. Både jobb, hus og barn og klarer ikke å slutte å ruse seg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har heller aldri prøvd, og har ikke noe ønske om det. Har kommet meg igjennom større kriser uten stimuli. Som sagt av de ovenfor, rusen går over og da kommer virkeligheten tilbake uansett, og gjør livet verre over tid. Mindre penger. avhengighet osv. Rett og slett bare verre elendighet.
Lille- MO Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 ja det som er galt med de er at de er avhengige og trenger hjelp. og jeg håper jo at flere og flere rusavhegige forstår det selv og søker hjelp slik at de ikke mister alt de har pga misbruket.
Lille♥mitt Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Ok. Vil du ha applaus? Og ja, de fleste som tar narkotika har problemer du sikkert ikke aner om.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Synes synd på alle som sliter med rusproblemer og ikke minst deres pårørende. Tenk at noen kan ta andre valg enn deg her i livet.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Ok. Vil du ha applaus? Og ja, de fleste som tar narkotika har problemer du sikkert ikke aner om. Det vil jeg ikke si. Mange som har PRØVD narkotika i tenårene (det HI sikter til), gjØr det enten fordi det er kult i gjengen, eller fordi det er spennende, eller fordi de har problemer. Kjenner flere som har prØvd hasj et par ganger i tenårene, men har ikke brukt det siden. Jeg selv er litt for smart for å prØve narko. For ja, jeg mener at å prØve det for moro skyld vitner om noe lavere intellekt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har prøvd narkotika flere ganger, men har ikke rørt noe etter at jeg ble gravid eller fikk førstemann. Vil du likevel påstå at det er noe galt med meg og kanskje at jeg ikke burde ha barn da eller?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Ok. Vil du ha applaus? Og ja, de fleste som tar narkotika har problemer du sikkert ikke aner om. Det vil jeg ikke si. Mange som har PRØVD narkotika i tenårene (det HI sikter til), gjØr det enten fordi det er kult i gjengen, eller fordi det er spennende, eller fordi de har problemer. Kjenner flere som har prØvd hasj et par ganger i tenårene, men har ikke brukt det siden. Jeg selv er litt for smart for å prØve narko. For ja, jeg mener at å prØve det for moro skyld vitner om noe lavere intellekt. Kommer vel an på. Selv har jeg prØvd en del, og har faktisk opplevd at jeg hadde mye igjen for det. Enkelte stoffer kan være direkte lærerike, de gir sterke opplevelser og utfordrer både tenking og forståelse. LSD ble jo i sin tid utviklet for bruk i psykisk terapi. Men selvfØlgelig er det farer også, og det er noe alle er klar over.
Mandalas Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Ok. Dette var da et gjennomtenkt, nyansert og fornuftig innlegg. Eller ikke.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg brukte narkotika da jeg var mellom 18 og 22. Det var en periode i livet mitt, nå har jeg ikke brukt noe på 10 år, har god utd, jobb, mann, barn, og fint hus. Det gjorde forresten Mette Marit også en periode, om det var noen som lurte på hva hun mente mned "utagerende festing"
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. oktober 2012 #14 Skrevet 7. oktober 2012 Narkotika er for pingler. Var det jeg også fant ut etter hvert
Tigerpote Skrevet 7. oktober 2012 #15 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har også prøvd litt forskjellig, men det var aldri vanskelig for meg å slutte. Anser meg selv for å være ganske streit i grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå