Gå til innhold

Ipad 1 eller 2 til 7 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal få sitt første nettbrett, holder det med Ipad1 16 gb, eller bør vi velge noe nyere?

Lite peiling på dette, så håper noen kan hjelpe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke veldig stor forskjell på ipadene. Litt bedre oppløsning på skjermen og kamera på de nyere. Men til en 7 åring burde ipad 1 være mer enn godt nok. Dessuten oppdaterer man jo til nyeste ios 6 så da blir de nesten like :)

Skrevet

Definitivt den nyeste! Flere muligheter, og så vidt jeg husker kan man ikke oppdatere Ipad 1 til ios 6.

Skrevet

Definitivt den nyeste! Flere muligheter, og så vidt jeg husker kan man ikke oppdatere Ipad 1 til ios 6.

Nyeste til en 7 åring? Synes det er drøyt.. skal ikke kjøpe meg den nyeste selv engang. men ser ut til at det blir 2 siden 1 ikke selges lengre.

HI

Skrevet

jeg ville kjøpt ipad2 det er ikke stor brukerforskjell mellom 2 og 3, ikke engang på batterikapasitet som jeg mener er noe av det viktigste....

Om man kjøper ipad2 kan man også få mere plass til samme prisen av en ipad3 :-)

Skrevet

Nyeste til en 7 åring? Synes det er drøyt.. skal ikke kjøpe meg den nyeste selv engang. men ser ut til at det blir 2 siden 1 ikke selges lengre.

HI

Beklager

Mente selvsagt Ipad 2, glemte at det hadde kommet en til, som forøverig bare heter Ipad. 2 er mer enn godt nok for en 7-åring.

Skrevet

Hvorfor skal en 7-åring ha en Ipad i det hele tatt??! Bare meg som reagerer på det?

Skrevet

Hvorfor skal en 7-åring ha en Ipad i det hele tatt??! Bare meg som reagerer på det?

Han ønsker seg det til jul. Så isteden for å kjøpe ny DS der spillene er meget dyre ser jeg heller på andre alternativ. Han kan laste ned spill gratis og ellers veldig rimelig. Han får en åpning til å lære seg pc/internett. Vi slipper å kjøpe dvd skjermer til bilen, noe vi trenger til lange bilferier. Så er det jo også mange flotte pedagogiske apper han kan bruke :-)

HI

Skrevet

Han ønsker seg det til jul. Så isteden for å kjøpe ny DS der spillene er meget dyre ser jeg heller på andre alternativ. Han kan laste ned spill gratis og ellers veldig rimelig. Han får en åpning til å lære seg pc/internett. Vi slipper å kjøpe dvd skjermer til bilen, noe vi trenger til lange bilferier. Så er det jo også mange flotte pedagogiske apper han kan bruke :-)

HI

Jeg er helt enig med deg, og tror dette er en mye bedre investering en ds2 :-)

Tipper gutten din blir kjempeglad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...