Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Han skal få sitt første nettbrett, holder det med Ipad1 16 gb, eller bør vi velge noe nyere? Lite peiling på dette, så håper noen kan hjelpe :-)
Poteta Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Er ikke veldig stor forskjell på ipadene. Litt bedre oppløsning på skjermen og kamera på de nyere. Men til en 7 åring burde ipad 1 være mer enn godt nok. Dessuten oppdaterer man jo til nyeste ios 6 så da blir de nesten like
Miksmaks Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Definitivt den nyeste! Flere muligheter, og så vidt jeg husker kan man ikke oppdatere Ipad 1 til ios 6.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 Definitivt den nyeste! Flere muligheter, og så vidt jeg husker kan man ikke oppdatere Ipad 1 til ios 6. Nyeste til en 7 åring? Synes det er drøyt.. skal ikke kjøpe meg den nyeste selv engang. men ser ut til at det blir 2 siden 1 ikke selges lengre. HI
nerdybirdy Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 jeg ville kjøpt ipad2 det er ikke stor brukerforskjell mellom 2 og 3, ikke engang på batterikapasitet som jeg mener er noe av det viktigste.... Om man kjøper ipad2 kan man også få mere plass til samme prisen av en ipad3 :-)
Miksmaks Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Definitivt den nyeste! Flere muligheter, og så vidt jeg husker kan man ikke oppdatere Ipad 1 til ios 6. Nyeste til en 7 åring? Synes det er drøyt.. skal ikke kjøpe meg den nyeste selv engang. men ser ut til at det blir 2 siden 1 ikke selges lengre. HI Beklager Mente selvsagt Ipad 2, glemte at det hadde kommet en til, som forøverig bare heter Ipad. 2 er mer enn godt nok for en 7-åring.
TPK Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Hvorfor skal en 7-åring ha en Ipad i det hele tatt??! Bare meg som reagerer på det?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Hvorfor skal en 7-åring ha en Ipad i det hele tatt??! Bare meg som reagerer på det? Han ønsker seg det til jul. Så isteden for å kjøpe ny DS der spillene er meget dyre ser jeg heller på andre alternativ. Han kan laste ned spill gratis og ellers veldig rimelig. Han får en åpning til å lære seg pc/internett. Vi slipper å kjøpe dvd skjermer til bilen, noe vi trenger til lange bilferier. Så er det jo også mange flotte pedagogiske apper han kan bruke :-) HI
nerdybirdy Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Hvorfor skal en 7-åring ha en Ipad i det hele tatt??! Bare meg som reagerer på det? Han ønsker seg det til jul. Så isteden for å kjøpe ny DS der spillene er meget dyre ser jeg heller på andre alternativ. Han kan laste ned spill gratis og ellers veldig rimelig. Han får en åpning til å lære seg pc/internett. Vi slipper å kjøpe dvd skjermer til bilen, noe vi trenger til lange bilferier. Så er det jo også mange flotte pedagogiske apper han kan bruke :-) HI Jeg er helt enig med deg, og tror dette er en mye bedre investering en ds2 :-) Tipper gutten din blir kjempeglad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå