Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Kjempefornøyd .... Komt fint i gang m trening og er på streng diett. Ingenting av godteri, for jeg klarer ikke å ta bare et par biter ;) måtte jeg bare klare målet mitt på 58kg før jul:) Nå er jeg 64,5 og 163 høy. Ser for all del ikke lubben ut, men vil komme i bedre form.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 Så flink du er! Jeg klarer heller ikke ta bare en bit:) Hvor mye trener du, og hvordan er "den strenge dietten"?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 3 ganger i uken med 45min på sykkel foran tv og går til og fra jobb og bhg hver dag, en time til sammen pr dag. Så kommer jo husarbeid og andre sysler i tillegg Dietten er ikke så veldig spennende sånn sett, men nutrilett eller Noka Shake til frokost, havre Knekkebrød og makrell i tomat til lunsj, banan mellom måltid, evt grønnsaker, middagen er nøye veid med 100gr kjøtt, fisk, 150 Gr grønnsaker og 100gr potet, pasta osv. Og til kveld lager jeg frukt salat og evt en halv nutrilett bar drikker mye vann og har alltid sukkerfrie pastiller for hånd
Mrs Smith Skrevet 7. oktober 2012 #4 Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Flink du er ! Jeg startet på onsdag og har gått ned 0,7 kg til nå, målet er 75 kg , jeg er 82 nå !! Huff og huff , men er ganske høy da. Deilig når man ser at det skjer noe, tøft på kveldene, da er suget størst. Stå på videre! Vi kan kanskje ha dette som en oppdatteringstråd ? Hvis du synes det er motiverende å dele resultater, det synes jeg :-) Endret 7. oktober 2012 av Mrs Smith
mariabee Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Ja d kan vi gjerne trenger all motivasjon som bare d!! Hverdagen er tøff nok !! Oj, var ikke meningen å skrive uten nick men sender fra mobil.
<3 2G <3 Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Ja d kan vi gjerne trenger all motivasjon som bare d!! Hverdagen er tøff nok !! Oj, var ikke meningen å skrive uten nick men sender fra mobil. Hvordan får du til å skrive som anonym fra mobil?
mariabee Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Trykk inn på full versjon nederst på siden da blir d d samme som å være på nettet på pc
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Potet er vel strengt tatt ikke det gunstigste du spiser til middagen? Lag heller blomkålmos! Potet inneholder kun stivelse og er det kun for poteten sin del så bør du kanskje bare spise 1 til middagen! peis på med kjøtt/fisk og masse friske grønnsaker!
Mrs Smith Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Tror ikke den ene lille poteten er noe problem egentlig, hvis man ikke satser på lavkarbo.. Hun har fremgang, trener, kaloriunderskudd, hvorfor kutte ut poteten da ?:-)
mariabee Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Spiser en halv potet som regel, har aldri spist mer tidligere heller, så det gjør ikke skade her
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg går lett ned 2 kg. fra lørdag til tirsdag. Har mest med væskebinding i kroppen å gjøre. Så ikke bli skuffet om det ikke fortsetter med 2 kg. i uka.
mariabee Skrevet 7. oktober 2012 #12 Skrevet 7. oktober 2012 Nei er vandt med en halv kg i uken fra tidligere, før graviditeten
vetra Skrevet 7. oktober 2012 #13 Skrevet 7. oktober 2012 Hei, og så utrolig flink du har vært. Jeg starter i morgen mrd godterinekt. Fråtser nå i kveld. Målet er å gå ned 4 kg. Jeg er satser friskt med en blanding av trening, godteristopp og matreduksjon. Hadde vært supert om jeg kunne få følge med litt på dere, og kanskje skrive litt oppdateringer selv underveis også. Trenger virkelig motivasjon og søk hjelp jeg kan få. Lykke til videre til dere over.
mariabee Skrevet 7. oktober 2012 #14 Skrevet 7. oktober 2012 Ja d er viktig å støtte hverandre det er ikke lett altså! Har dessverre tatt meg en smågodt bit i dag før jeg beit hodet av mannen her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå