Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Seksåringen er blitt stor, og vi har endelig bestemt oss for at han til jul skal få det han har ønsket seg så lenge. Men mannen og jeg er litt uenige - jeg vil kjøpe DS til han, mens mannen (som elsker nettbrettet sitt), vil kjøpe det barnenettbrettet som nylig kom ut på markedet. Hva ville dere ha anbefalt?
Vogndilla Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Jeg hadde kjøpt nettbrett, vi kjøpte 3ds til vår fem åring i sommer. Hun bruker den veldig lite og synes det er mere stas med min ipad. Største fyller snart ni, han digger alle sånne spille gadgets og har både ds, pc og psp, han ønsker seg nettbrett til bursdagen sin. Endret 7. oktober 2012 av EnBlå&ToRosa
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 6år, en ipod touch, som er lik et ipad, are mndre og halv pris. Eller en liten laptop, sånde kan gjøre desse data tingene de gjør på skolen. De har regne og lesespill. Om ipad har flashplayer adobe, så ville jeg gått for det. Tror man kan ha det på ipad, bare at det er jeg som ikke har, har ikke ipad 2.
Vogndilla Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Om ipad har flashplayer adobe, så ville jeg gått for det. Tror man kan ha det på ipad, bare at det er jeg som ikke har, har ikke ipad 2. Apple produkter har ikke flash nei, desverre. Men det nettbrettet som HI snakker om, Kurio heter det, det kan ha flash.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Nå har ikke jeg erfaring med nettbrett, men vi kjøpte ds til 5 åringen vår nå og han elsker det. Det samme gjør noen venner av ham på 7-8 år.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 4-åringen vår digger ipadene våre.... Bra utvalg av spill fra gratis til bare noen få kroner. På DS er vel spillene ganske dyre?
Tired mama Skrevet 7. oktober 2012 #8 Skrevet 7. oktober 2012 Vår 6-åring har tilgang til både iPad, pc og sin egen Nintendo DS. Og det eriPad'en som er favoritten her i huset i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #9 Skrevet 7. oktober 2012 Her er 2 åringen mest glad i ipaden og 5 åringen mest glad i DSen. Ulempen med DS er at spillene koster mye, mens på en ipad kan man hente ned ganske mange småspill gratis. Ettersom dere allerede har et nettbrett, så ville jeg gått for Ds.
Mokimok Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Uten tvil ipad. Her har de både ipad og ds, bare unntaksvis ds`ene blir brukt.
ellen-propellen Skrevet 7. oktober 2012 #11 Skrevet 7. oktober 2012 Her har 8 åringen hatt ds siden hun var 5. Hun brukte den sjeldent frem til hun startet på SFO. På SFO er det nemlig lov å ha med ds i feriene og det er stor stas. Hjemme bruker hun ofte iPod eller iPad, men ds blir bare mer og mer brukt. Jeg ville kjøpt ds. Barnenettbrettet er visst veldig dårlig med få tilgjengelige apper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå