1+1=4 <3 Skrevet 7. oktober 2012 #1 Skrevet 7. oktober 2012 Å gå til fotografen med baby? Han er straks 5 mnd..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #2 Skrevet 7. oktober 2012 De fleste jeg kjenner som har dratt til fotograf, har hatt baby under 3 mnd.
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2012 #3 Skrevet 7. oktober 2012 Foreldra mine tok oss til fotograf rundt 6mnd, men det er visst vanlegare med ca ett år.
1+1=4 <3 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2012 Kunne tenkt meg å kanskje gitt bort til jul og tenkte da å ta 6 mnd bilder. Han kan jo sitte..
Cat_Woman Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Vi tok 6 mnd bilder, og de ble kjempefine! Kjør på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå