Gå til innhold

Gavetips til nyfødt. Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart bli tante igjen.... JIPPI:)

Men har begynt å tenke på gave både barselgave og julegave. Den kommende nevøen min vil være ca 1. mnd til jul.

Saken er at jeg regner med at han vil få litt klær (har alt tenkt ut noe) av meg når han er nyfødt så det er mest til jul jeg tenker på. Han blir lillebror til en på 3 år og jeg vet at foreldrene har tatt vare på mye leker og andre ting etter lillebror som minsten skal få.

Så er det noen som har en kjempelur ide på hva man kan kjøpe som ikke bare er klær eller leker? Er det noe dere har har/har hatt til deres nyfødte som bare var et must have?

Jeg er selv mamma til en på 3 år så er jo ikke lenge siden jeg hadde så liten i huset, men er helt blottet for ideer:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt en super myk søt liten kosedyr som er fra tante, og jeg ville kjøpt en fødelsbok der mor fyller ut alt om fødsel og kan skrive etterlever som barnet utvikler seg. ( du vet nok hva jeg mener) ;) vet du navnet på baby? Eventuelt bestille smokk/smekke med navnet eller " tante sin gutt/jente" om du er eneste skikkelige tante da kanskje ;) noe myke gode strikke sokker til små barneføtter ( type hjemmestrikka) et nytt mykt saueskinn kanskje. Et skikkelig fint mykt baby teppe med motiv .

Gøy med babyting ;)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg elsker ullteppene fra Lille Lam. Fikk de i gave da begge barna mine ble født, og det er den gaven vi har brukt mest og blitt mest glade for.

Koster litt penger, men verdt hver krone etter min mening! Ellers er pleddene fra Benetton også suverene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...