Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Funderer på om jeg kan være gravid... Jeg hadde EL ca mandag 1. okt. å samleie lørdag 29. sept. Onsdag kveld begynte jeg med litt spotting, lyserødt blod, ikke så mye at jeg trengte bind eller noe. Fikk også vage menssmerter. Dette fortsatte torsdag, og til litt utpå fredag. I dag lørdag har det vært bittelitt blod, bare et par dråper på papiret. Hva er det dette er? Kan jeg være gravid, å at egget fester seg eller noe? Er jo bare å ta en test selvfølgelig, men tenker det er litt tidlig enda..
Lille♥mitt Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Ja, du kan være gravid, og du kan også ikke være det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Det er 5 dager siden EL og du lurer allerede.. Jøsses.. Prøv å ha litt tålmodighet da, selv om du er utålmodig. Om du er gravid og beholder så er det best å ikke vite det på en stund så du slipper å gå og bekymre deg. Men jeg kjenner meg igjen fra da vi prøvde.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Er jo egentlig tålmodig. Den største grunnen til jeg spurte var på grunn av smøblødningene.. Er bekymret for om noe kan være galt med meg.. Er redd for det. Eller om jeg evt kunne være gravid. Så var vel kanskje ute etter å få høre om noen hadde opplevd slikt før uten at noe var galt HI
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Om du har hatt sex, så er det en sjanse for at du kan være gravid. Doh!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Så mange gode og seriøse svar!! Hvis dere ikke har noe erfaring med det jeg spør etter, så kan dere heller hoppe over å svare Jeg veit veldig godt at man kan være gravid hvis jeg har sex, var vel ikke akkurat det spørsmålet gikk ut på. Da hadde heller spørsmålet vært : Jeg har hatt sex, kan jeg være gravid? Hmmm HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå