Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Ikke bry dere om overskrifta, jeg vet at dette ikke var et hint. Her snakker vi klar tale! Jeg har gått ned 6 kilo den siste måneden. Jeg har jobbet hardt, trent, holdt meg unna snop og den mest usunne maten, og jeg har altså gått litt ned i vekt. Fortsatt langt igjen, men det går nedover. Nå ville jeg gjerne ha kvelds. Jeg er sliten etter en lang dag og ville bare ha ei brødskive og et glass melk, som jeg også ordnet meg... da min mann plutselig dukker opp på kjøkkenet og spør: "Skal du spise IGJEN?" Jeg har faktisk ikke spist siden middag, det har vært en hektisk dag. Så jeg svarer altså at han ikke har noe med hvorvidt jeg spiser nå eller ikke, men han insisterer og avslutter med at "jaja, kanskje du ikke spiste så mye til middag, men jeg er ihvertfall mett fortsatt!" ...som om det spiller noen rolle for meg om han fortsatt er mett eller ikke... Nå er jeg både sulten og muggen. Hrrrr... Legger meg. Dette er jo et hundeliv!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 haha litt hårsår i dag kanskje? du har sikkert mye bedre forbrenning enn mannen din kos deg med god samvittighet!
*Miss Flua* Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Ikke bry dere om overskrifta, jeg vet at dette ikke var et hint. Her snakker vi klar tale! Jeg har gått ned 6 kilo den siste måneden. Jeg har jobbet hardt, trent, holdt meg unna snop og den mest usunne maten, og jeg har altså gått litt ned i vekt. Fortsatt langt igjen, men det går nedover. Nå ville jeg gjerne ha kvelds. Jeg er sliten etter en lang dag og ville bare ha ei brødskive og et glass melk, som jeg også ordnet meg... da min mann plutselig dukker opp på kjøkkenet og spør: "Skal du spise IGJEN?" Jeg har faktisk ikke spist siden middag, det har vært en hektisk dag. Så jeg svarer altså at han ikke har noe med hvorvidt jeg spiser nå eller ikke, men han insisterer og avslutter med at "jaja, kanskje du ikke spiste så mye til middag, men jeg er ihvertfall mett fortsatt!" ...som om det spiller noen rolle for meg om han fortsatt er mett eller ikke... Nå er jeg både sulten og muggen. Hrrrr... Legger meg. Dette er jo et hundeliv! På vei ned i vekt jeg også, gått ned 8 kg på et par mnd og jeg spiser lite, men ofte. Føler meg litt teit når jeg føler jeg spiser heeeele tida, men sånn er det jo bare bedre å spise lite, men ofte! Du får si det til mannen din da vettu, at du spiser for å holde forbrenninga oppe
Gjest Morn du Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Altså, du spiser en brødskive og drikker et glass melk. Ser ikke at det er så ille jeg. Det er tross alt helg ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #5 Skrevet 7. oktober 2012 Sjarmerende mann du har gitt... Hater folk som blander seg i hvor mye/lite/ofte/sjeldent folk spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå