Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Trenger skikkelige vintersko..... må være varme og gode..
lUmlUm med tulla si Skrevet 6. oktober 2012 #2 Skrevet 6. oktober 2012 Gore tex, ecco? Jeg har gore tex, kjempegode sko.
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Sorel. De har mange forskjellige typer. Jeg har en med uttagbar ullfiltsokk. Kjempegode, vanntette og varme. Beste vinterskoene jeg har hatt!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Kommer ann på hva du skal bruke dem til. Stor forskjell på støvler du skal bruke på gata i Oslo ved 0-føre og støvler til en scootertur i Finmark i -30.
3 er nok! Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg elsker ecco Gore tex skoene mine! Har også ett par fra sorell, men synes de er tunge og klumpete. Bruker ecco skoene både i sørpevær i Oslo og 30 minusgrader på fjellet.
Gjøkeredet③ Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har noen høye Timberland på 5. vinteren nå.. Jeg er veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 Sorel. De har mange forskjellige typer. Jeg har en med uttagbar ullfiltsokk. Kjempegode, vanntette og varme. Beste vinterskoene jeg har hatt! Signerer denne, Sorel er fantastiske. Aldri vært kald eller våt på beina i mine, utrolig behagelige å gå i, og fine i tillegg:-)
lille sprelle Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 Høye timberlain - og et par docboots til mer klinete dager utenfor vei.
*Kleopatra Skrevet 6. oktober 2012 #9 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har Sorel Joan of Arctic, kjempegode! Aldri våt eller kald, og et pluss at de er så høye.
aef Skrevet 7. oktober 2012 #10 Skrevet 7. oktober 2012 Skriver også under på at Sorel er utrolig bra vet ikke hva mine heter men de er brune, høye og med snøring forann. Og ullfôr inni. Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå