Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #1 Skrevet 6. oktober 2012 Noen som vet om en nettside? Trenger også tips til kule joggebukser :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #3 Skrevet 6. oktober 2012 Er det ikke bedre å vente med hettegensere til de blir litt eldre? Min erfaring er at de fortsatt er glade i å klatre og turne i den alderen. Da er det litt for enkelt å sette seg fast med en hettegenser. I barnehagen fikk de ikke bruke det i det heletatt pga kvelningsfaren Sansynlig vis går det jo helt fint, men å droppe de fastsydde hettene og snøringene rundt halsen er en så enkel måte å redusere ulykkesfaren på at jeg synes det er verdt å nvne.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Begge mine gutter elsker klærne fra Outfitters nation, det er et dansk merke med ungdomsklær. Er vel en typisk "street-look" som mine skatende og sparkesykklende gutter liker godt. Klærne begynner på XS og det har passet mine gutter fra de var 6-7 år gamle. De har hettegensere, hettejakker, masse masse t-skjorter, skjorter, bukser og kortbukser fra dette merket. Om du googler merket finner du flere nettsteder som selger dem, bl.a Bestseller selger de på nett.
Tired mama Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg tenker det samme som 20:16. Jeg kommer ikke til å la noen av barna mine gå med hetter eller snøringer rundt halsen før de blir større (eldste er 6 år). Gutten min elsker å klstre, og det er fort gjort... Flere barn som er blitt kvalt av å bli hengt av hetta/snøringa. Mulig jeg er litt hysterisk, men ville også bare nevne det...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #6 Skrevet 7. oktober 2012 Barn under 12-13 år bør gå i kjønnsnøytrale barneklær. Da jeg var barn på 80-tallet gikk jenter og gutter i like klær.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2012 #7 Skrevet 7. oktober 2012 Djiiiises... Anbefaler heller at du pakker han inn i bomull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå