Gå til innhold

Kule hettegensere til gutt 6 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en nettside?

Trenger også tips til kule joggebukser :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bedre å vente med hettegensere til de blir litt eldre? Min erfaring er at de fortsatt er glade i å klatre og turne i den alderen. Da er det litt for enkelt å sette seg fast med en hettegenser. I barnehagen fikk de ikke bruke det i det heletatt pga kvelningsfaren

Sansynlig vis går det jo helt fint, men å droppe de fastsydde hettene og snøringene rundt halsen er en så enkel måte å redusere ulykkesfaren på at jeg synes det er verdt å nvne.

Skrevet

Begge mine gutter elsker klærne fra Outfitters nation, det er et dansk merke med ungdomsklær. Er vel en typisk "street-look" som mine skatende og sparkesykklende gutter liker godt.

Klærne begynner på XS og det har passet mine gutter fra de var 6-7 år gamle. De har hettegensere, hettejakker, masse masse t-skjorter, skjorter, bukser og kortbukser fra dette merket.

Om du googler merket finner du flere nettsteder som selger dem, bl.a Bestseller selger de på nett.

Skrevet

Jeg tenker det samme som 20:16.

Jeg kommer ikke til å la noen av barna mine gå med hetter eller snøringer rundt halsen før de blir større (eldste er 6 år). Gutten min elsker å klstre, og det er fort gjort...

Flere barn som er blitt kvalt av å bli hengt av hetta/snøringa.

Mulig jeg er litt hysterisk, men ville også bare nevne det...

Skrevet

Barn under 12-13 år bør gå i kjønnsnøytrale barneklær. Da jeg var barn på 80-tallet gikk jenter og gutter i like klær.

Skrevet

Djiiiises...

Anbefaler heller at du pakker han inn i bomull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...