Gå til innhold

Til alle som vil lese en gripende blogg...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig trist og hjerteskjærende :( Har ikke ord!!!

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Dette var absolutt gripende ja! Heier også på Kristina, og håper virkelig at det går hennes vei!

Skrevet

Helt grusomt, unge jenta :(

Når fikk hun kreft? Har hun hatt kreft siden hun var ung?

Heier for harde livet her!

Skrevet

Sitter her å føler meg ekstremt ydmyk....

Skrevet

Hun oppdaget at hun hadde brystkreft da hun var nettopp hadde blitt gravid med minste barnet som nå er ca 8 mnd. Legene sa hun hadde gode sjanser og anbefalte ikke abort. Siden har kreften spredt seg og og nå har den også rammet hodet hennes. Legene stoppet å telle svulstene i hodet da de kom til svulst nr 20 :( Hun har vært så forferdelig uheldig med alt. Først mistet hun moren sin i kreft, så brant huset deres ned, kattene deres døde i brannen, mannen må i fengsel og så denne kreften. Livet er så ubegripelig urettferdig og Kristina er verdens sterkeste jente. Heia, heia!!

HI

Skrevet

Jeg klarte bare å lese litt av bloggen.

Sitter nå og gråter. Gråter for et menneske jeg ikke viste hvem var før jeg leste bloggen, gråter for hennes familie som jeg ikke kjenner overhodet. Tanken på at 2 små barn kanskje mister mammaen. Tanken på at foreldre skal kanskje skal miste barnet sitt så ungt. Tanken på at en mann skal miste sin kjære kone. Dette er tanker noe som river i hjertet. Men den tanken på å være henne som kanskje aldri skal få oppleve å se sine to små vokse opp må være helt jævlig.

Jeg heier på denne jenta og håper hun vinner over dette ondskapsfulle monsteret som kalles kreft!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har fulgt denne bloggen en god stund, og den er virkelig gripende.. Jeg forstår ikke hvorfor ett menneske skal måtte gå igjennom så mye forferdelig i løpet av et så kort liv. Kristina er virkelig superwoman, hun har et pågangsmot som de færreste kan skryte på seg, og hun prøver alltid å se det positive i den grusomme situasjonen hun er i! Jeg beundrer henne så utrolig mye! Heia Kristina!

Skrevet

Hvorfor må mannen i fengsel da?

Stakkars tapre jente, hvordan er utsikten,er det snakk om at hun vil tape kampen? Kjente tårene presse på når jeg så barna, tenke seg til:(

Skrevet

Hun har spredning i skjelettet, så hun kommer ikke til å overleve denne sykdommen.. :( Men de vet ikke hvor lenge hun har igjen..

Hvorfor mannen hennes er i fengsel har hun ikke sagt noe om.

Skrevet

Det har hun ikke skrevet på bloggen, og det syns jeg er bra med tanke på at barnas venner osv. kanskje finner frem til denne bloggen en dag.

Nå er det snakk om tid. Jeg håper og ber om et mirakel<3. HI

Skrevet

Hvordan fant hun ut at hun har kreft? Altså, hvilke symptomer hadde hun som fikk legen til å sjekke?

Skrevet

Hvordan fant hun ut at hun har kreft? Altså, hvilke symptomer hadde hun som fikk legen til å sjekke?

Kul i puppen, hoven pupp.

Skrevet

Heier på Kristina. Håper virkelig hun overlever den jævelskapen!

Skrevet

Føler med den hardt prøvede familien. Ufattelig og forferdelig skjebne.

Jeg heier for hva det er verdt!

Siden dette er rosa måned; Sjekk brystene, og ta kontakt med lege om man merker noe unormalt. Bloggeren her sier selv at hun gikk med en kul i brystet på størrelse med en plomme - i over ett år. Så ikke vent sier nå bare jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...