Gå til innhold

Frustrert og litt sur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen skal ut og drikke på en fest vi er bedt på, er 3 uker til termin. Fødte 16 før sist. Men sa i fra at siden han kan dra alene, så må jeg også få lov til sånne ting når den tid kommer. Skal si det var en sint mann som svarte tilbake da at det kunne jeg bare glemme. Blir frustrert og lei, får det er ikke jeg som har driti meg ut ved og klå på andre i fylla, det er han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sammen med han fordi.........?

Skrevet

Det egentlig aldri har vært noe problem, jeg drikker kansje en gang annen hvert år. Men nå merka jeg bare at begeret rant over!

Skrevet

Herlig type høres det ut som.......

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hva var det du ikke skulle få lov til? Å dra på fest? Å dra på fest alene? Å klå på andre?

Høres ikke ut som verdens største sjarmør den gubben din...

Skrevet (endret)

Her skjønner jeg ikke helt. Han har klådd på andre på fest, og nekter deg å gå på fest når du måtte være klar for det. Hva er det egentlig HAN er sur for?

Endret av Lilleva ❤ lillejenta si ❤
Skrevet

Ikke bare stikker han på fest men han er sur i tillegg. Kjenner jo ikke hele historien men om min herremann hadde oppført seg sånn hadde han fått så øra hadde flagret....her i huset fikk faktisk min andre halvdel beskjed om at jeg helst så at han holdt seg edru de siste fire ukene til termin. Det var selvfølgelig greit om han ville ta seg en øl til maten osv men ikke dra på fylla. Dette hadde han total aksept for. Jeg tror jeg ville fått problemer med å tilgi han hvis han møtte opp på fødestua full/bakfull hehe:)

Skrevet

Eneste jeg har sagt nå, er at hvis det skulle skje noe og han har drukket så får han ikke være med på sykehus. Da bare flira han, kjenner jeg blir litt lei meg over holdningen hans. Vil ikke krangle med han og ødelegge helgen, så nå får han bare reise på fest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...