Gå til innhold

Hva har dere med til babyen på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før i tiden var det vanlig å bare ha med henteklær + bilsete, men nå ser jeg at fler har med klær til baby for hele sykehusoppholdet.

Hva hadde dere med og hva savnet dere ev?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kun med hjemreise klær. Savnet ikke vanlig tøy, syns det var greit å bruke sykehuset sine omslagsgensere i begynnelsen. Enkle å få på, enkle og bruke.

Skrevet

Jeg har ikke født enda, så har ingen erfaring. Men har pakket en liten veske til baby, som jeg tar med fordi jeg selv ønsker å bruke egne klær. Har pakket et pledd, tre-fire bodyer, tre-fire bukser, luer i bomull, et par strømpebukser, et par sokker, en teddy-dress til hjemturen + utelue, og en sutt.

Skrevet

Synes og det var veldig greit å bruke sykehusklær til babyen, greit å kunne slippe å ta med skitne babyklær hjem.

Hadde ikke engang hentesett med, det har vært pappan og etterhvert storesøsken sin jobb å kjøpe etter babyen har kommet. Stor stas. :)

Skrevet

Jeg hadde med hentesett og ekstra body og sokker, samt et tynt og godt strikka ullteppe. Synes det var greit å ha med små sokker til babyen, da man kun får trøye, lue og truse på sykehuset.

Skrevet

Jeg hadde også pakket opptil flere skift til baby. Brukte ingen av de :) kjekt med sykehusklærne.

Skrevet

Vi brukte ingen sykehusklær, var på bardelhotell. Hadde med et par sett med body og bukse, samt ullbody, strømpis, heldress, lue, votter og tøfler i ullfleece til hjemreisen. Omslagsbody er greit å begynne med...

Skrevet

Med første hadde jeg med ett strikketeppe og hentesett.

Med andre hadde jeg med strikketeppe, hentesett, strikkesokker og alt av annet tøy.

Skrevet

Fødte i kr.sand og der må du ha med klær til hele oppholdet. Så pakket ganske mye og måtte ha i forskjellige størrelser. Bor 3t unna, så var ikke bare å kjøre hjem å hente mer. Babyen var stor, så hadde ikke trengt det jeg hadde med i den minste størrelsen...men det var jo ikke så godt å vite.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Har pakket helseteppe og lue, tenker å bruke sykehusklærne utover det.. :)

Skrevet

Klær til hjemreisen og bilstol med pose. Stikker så snart det lar seg gjøre.

Skrevet

Brukte bare sykhusets klær mens vi var der. Hadde med hjemreiseklær, et pledd som alle småbarn i familien bruker, smukk og en liten bamse til å ha i senga. Jeg var ganske redd for ikke å kjenne igjen ungene mine. Derfor merket jeg senga med en gang med bamse :)

Skrevet

vi hadde med bodyer og sokker i tillegg til hjemreiseklærne (og bilstol). På barselhotellet her vi bor var sykehusklærne så store at vårres lille baby druknet i dem. JEg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke sykehus sine, men som sagt, det gikk ikke.

Husk teppe! helseteppe eller en annen. Det hadde vi glemt, men fikk "låne" ett av sykehuset sine da det var ganske kjølig når vi skulle hjem :) ..leverte det faktisk tilbake en mnd seinere da jeg måtte til sykehus med blindtarmbetennelse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...