Gå til innhold

Kan stress utsette mensen lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hormonspiral og har hatt den inne i ca 2,5 år nå, så jeg er ikke gravid, men jeg har hele tiden fått mensen veldig presist. Bortsett fra sist gang og nå.Er ikke en av de som mister mensen av spiralen, får den bare redusert i stede. Sist gang kom den to dager senere enn normalt, denne gangen har den enda ikke kommet og den skulle vært her på onsdag eller torsdag. Jeg er ekstremt stresset for tiden, mer enn jeg har vært på veldig mange år, og mener å ha hørt at stress kan utsette mensen. Stemmer det? Og hvor lenge i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp... stress kan påvirke. Jeg gikk i 90 dager uten mens, pga en ekstremt stressende periode.

Når ting hadde roet seg , kom mensen for fulle styrker..

Skrevet

Jepp... stress kan påvirke. Jeg gikk i 90 dager uten mens, pga en ekstremt stressende periode.

Når ting hadde roet seg , kom mensen for fulle styrker..

Ok, takk for svar :) Bare lurte litt på om det var dette eller om jeg kanskje hadde mistet den pga spiralen, bare synes det var rart siden jeg har hatt mensen hele tiden fram til nå. Gleder meg til å ikke være så stresset lenger! Er normalt sett en veldig avslappet person som ikke blir så lett stresset, men nå er det så mye på en gang at jeg blir helt svimmel av det, hehe...

Så jeg ble anonym, det var ikke meningen, kan ikke huske at jeg huket av for det...? Jaja, spiller ingen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...